Rengeteg szívás, egy egyébként nem rossz autóval
Szöveges ítélet
Nem húznám az olvasók idejét, a hibalistában leírtam a lényeget, még pár szubjektív dolgot mondanék.
A műszerfal nagyon jópofa, a belső kényelmes és minőségi, a középkoznol viszont nagyon ocsmány. Nem ebbe az autóba való, idézek egy "koreai hűtőn" jól állna. A komforton rontott hogy kipörgésgátló nélkül használtam. De meg lehetett szokni!
A külseje nagyon jó, az E Mercinek egy szép koppintása, az új E Klassehoz képest gyönyörű. Akinek nem tetszik az vegye azt:)
Teljesítményre jó, 100as gyorsulás nagyautós, és pályán is tud menni, nem fullad ki 150nél:) Azért azt hogy valaki porschékat vert oda vele nem hiszem el, de nem kell szégyenkezni vele. Jól megy és kész. Bár a 2.8as Audi után valami bombázóra számítottam, tehát ismétlem nem egy hűdedurva motor.
Itt írta valaki, hogy a váltókar nem esik kézre? Nekem sem.
Futóműből 5ös, nagyon lágy, mint egy hintó, ugyanakkor nem borul fel az első erősebb kanyarban.
A többit a hibalistába írtam. Megutáltam elég keményen, nem is az autót, inkább azt a bizonyos lexus életérzést. 2 hónap alatt sikerült eladnom, értékvesztése átlagos. Az új tulaj azóta hívott, hogy mi van a kipörgésgátlóval, annyit tudtam mondani, hogy "reálszisztéma, lexus, és sose romlik el, a többi az ön dolga, sajnálom". Megtetszett az új X6, még sose volt terepjáróm (bár eddigi benyomásaim alapján baromira nem az:P), ha lesznek tapasztalataim írok még!
K.T.
Hibalista
- Kipörgésgátló(TRC). Átvétel utáni napokban egyszer nyomtam neki egy kövérebbet, kipörgött a kerék, de elég csúnyán. Hmm, nagyon csúszhat az út. Aztán kiderült hogy nem. Száraz úton is állandóan kipörgött a kerék. Minden kikanyarodás veszélyes volt, mert szeretett egyhelyben pörögni. Na akkor service, elmesélem a tényállást. Vigyem be, az a biztos.
-
- Jön a durva része a történetnek. Elmondom mi a gond, namármost a computer nem jelez hibát tehát én vagyok a hülye, (mindezt olyan formába mintha én RÁGALMAZNI merném a nagy lexust azzal, hogy valami nem működik). Jó akkor kollega, menjen vele egy kört. Mentünk is, nagyobb gázas indulásoknál kipörgött rendszeresen. Szerinte ez normális, a kipörgésgátló nem tud minden kipörgést megfogni. Mondom ez eddig oké, nade hogy egyet sem?!?! Nem én még én vagyok a szemét, ennek nincs semmi baja. És így használtam eladásig. Gyakrolatilag mintha egy régi hátsókerekes autót használnál, figyelni kell nagyon.
-
- Következő hidegzuhany az autómata váltó. Többször is probléma akadt vele, az első az volt, hogy este beraktam P állásba. Reggel indítás után nem lehetett kivenni belőle. Service, megint én vagyok a hülye... itt húztam fel magam, nagyobb balhézás után rávettem őket a garanciális javításra. Mondták hogy a váltóval szokott gond lenni, de nyugodjak meg, kapok egy vadi újat. Köszönöm. Durván fél évre rá a megint elkezdett hülyéskedni a váltó, ezúttal nem kapcsolta a páros fokozatokat. Senki se tudja miért. Itt jött az a pont ahol végleg hányingert kaptam a "LEXUS ÉLETÉRZÉSTŐL", tisztelt kollega megakarta magyarázni, hogy azért IS lehet ez, mert agresszív stílusban vezetek, ezért 2esével váltogat fel. Na menjenek a... ****....
-
- Tavaly nyáron az elektromos ablakok behaltak, mind a 4, a cseréjénél ezúttal is megpróbálták elkenni a dolgot, hogy ez nem romlott el (mert egy lexus miért is romlana el), csak a pillanatnyi környezeti hatások miatt behalt a rendszer, de pillanatok alatt javítható. Milyen környezeti hatások? Rásüt a nap vagy ráfingik a darázs már nem működik, vagy mégis? Mindegy, pillanat alatt, ami 5 nap volt, meg is csinálták.
-
- Most novemberben jött nálam is a se kép se hang jelenség. Mintha az akksit kikapták volna a kocsiból. Érdekes, telefon, service, igen ismerik, de be fog indulni próbálgassam (és kb rámrakták a telefont). Ajaj, de igazuk volt, tényleg beindult. Másnap volt időm, bevittem hozzájuk hogy azért nézzék át, állom az átvizsgálási díjat, mert azért ez nem természetes. "neeem, nem lesz semmi baja, higgyem el, véletlen volt, de előfordul". Majd 20 milliós autónál előfordul. Dejó:)
-
- Előfordult ismét, ezúttal autópályán, menet közben megállt. Idáig szerintem elég türelmes voltam, próbáltam viccesen felfogni a "hibákat", de ez már tényleg sok volt.
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 84000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | A6 2.8 Quattro | Következő autója? | BMW X6 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |