A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Range Rover (1970-1994)

Range Rover 3,5 V8 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nagy vas

Szöveges ítélet

Iradatlan ereje és fogyasztása volt. Egyik télen egy IFA-t kihúztam vele az árokból, nem volt olyan meredek hegyoldal ahol fel ne ment volna. Amíg benzinnel jártam elment 18 l-el is, amikor átalakíttattam gázosra felment 20 l-re a fogyasztás. Kényelmesnek nem mondhatnám, nem rázott, de nagyon hangos volt, bár a V8-asnak gyönyör? hangja volt, de a váltónak kevésbé. Emberes autó volt, a pedálokat csizmára tervezték, er? is kellett hozzá, a váltót is meg kellett markolni, a szervó ellenére körülbelül olyan volt kormányzás, mint egy Ladában. Terepen nagyon jó volt, bár kétszer is segítséget kellett hívnom. Egyszer egy 70 cm mély 50 cm széles árokba csúsztam bele úgy, hogy csak a hasa ért a talajra a kerekei nem, ekkor szégyenszemre egy UAZ húzott ki. A másik alkalommal egy kb 20 m hosszú, 1,5 m mély iszapos gödörben akadt el, amelyb?l egy MTZ húzott ki két drótkötél elszakítása árán. A rémálom a taknyos aszfalt volt. Egyszer egy taxis kicsit hirtelenebbül fékezett el?ttem, én beleálltam a fékbe, azonnal megcsúszott, csak azért nem ütöttem el, mert kimentem a mellettünk lév? zárt zúzottköves villamos pályára és ott megel?ztem. A tengelytávja és a nyomtávja gyakorlatilag azonos volt, ezért tök mindegy volt neki, hogy egyenesen vagy oldalt megy. A gyári MICHELIN gumik pedig katasztrofálisak voltak, a sárban eltöm?dtek aszfalton csúsztak. Amúgy nagyon szerettem, ha nem lett volna olyan drága a gáz akkoriban talán meg is tartom, bár a dönt? lökést az eladásra az adta meg amikor télen elmentem vele Bp-Kazincbarcika útvonalon a jeges aszfalton és többet mentem keresztben, mint hosszában.

Hibalista

- Minden a mi nem aluminiumból volt elrohadt. Fenéklemez, hátsóajtó, kipufogó. A fenéklemezen a doblemeznél akkor lyuk volt, hogy es?s id?ben térdig sáros lettem, amíg ki nem cseréltük az egészet. A motorhoz soha nem kellett hozzányúlni, az el?döm felújította, az els?hídból szivárgott az olaj, és cserélni kellett a hátsó lengéscsillapítókat. A tanksapkát nem lehetett rendesen becsukni, ezért, ha teletankoltam kifolyt a benzin, de ez ritkán fordult el? (mármint a teletankolás, mert 80 l-es tankja volt).

Ide hordtam szervizbe

Ismer?s, saját

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1971
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2000000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? Troopper Következő autója? MAZDA MPV 4x4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Range Rover 1970

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)