A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Discovery (2004)

Discovery HSE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A terep királya

Szöveges ítélet

A Land Rover érzés olyan mint az Alfa. Aki szereti az a hibákkal együtt szereti, megcsináltatja, megcsinálja és nem kell más. Sajna az angol beteg fogalom létező dolog, de hát ez van. Terepen kiváló, és oda való (defender és discovery) a többi inkább a pucc.
Ez nem országúti paripa mely az aszfalthoz simulva gyűri a kilométereket. Ez az autó terepre való, oda hol igazán él és való. Átmegy 75 centi vízen, megbírkózik a tereppel, a sárral és szinte mindennel ami olyan kihívás ami nem egy mezei autónak való. Egy jól felszerelt példány kellő kényelmet nyújt és télen, fagyban elöl-hátúl meleget ad az ülésfűtés, a fűthető szélvédő percek alatt leolvasztja a jeget és nem számít a hideg motor. Nyáron a klíma hátul is hűt, sőt fagyaszt ha kell. A xenon lámpával és még látni is lehet. Terepgumival kiváló tereptulajdonságokkal bír és a diferenciálzárak megfelelő tapadást nyújtanak akár 35 centi sárban is. Ez terepjáró (discovery és defender) és terepre is valók. A Range Rover Sport I. is rendelkezik azokkal a lehetőségekkel mint egy Discovery III-IV. de mégsem. A Range Rover nem fordul úgy mint a Discovery, ezzel számolni kell, mert sokan úgy gondolják, hogy terepen azonosak, de nem azok. A Range Rover inkább pályára való, kényelmes, robosztus és megy a Discovery terepre!

Hibalista

- Csupán motorcsere 2.7 V6 egy kiváló autó sok problémával, de aki szereti az szereti. Mik a gondok? Mindegyiknél csak idő és futásteljesítmény kérdése: - - kézifék elektronika, motor, műanyag háza, fogaskerekei - - wandler 200.000 és 300.000 között tutira kuka, nem kis meló a csere - - légrugók és kompresszor, tíz évente cseréld ki és akkor SEMMI gond nincs vele - - kézifék kerékoldal egy gyenge megoldás, ha nem használod berohad, ha használod akkor majd elromlik, inkább használd

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 248000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Q60 Következő autója? Discovery
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Discovery 2004 (2004)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)