A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Discovery (1998-2004)

Discovery 4.0 - V8 - Automatic 

Az ítélet értékelése
3,8(6 db)

Egy igazi auto kalaposoknak:)

Szöveges ítélet

Egy igazi auto kalaposoknak:) Mivel a fejter akkora, hogy meg akar cilinderben is vezethetnem. Osszesegeben egy eleg jo kis kocsi, tul sok rossz tulajdonsaga nincsen. Terepre talaltak ki, megbirkozik mindennel, kiveve a laza homokkal. Hamar beassa magat a tobb mint 2 tonnajaval. A gyari kerekek es gumik utra keszultek. Eleg sokat kell leereszteni, hogy jol viselkedjen homokban. Sziklas terepen viszont istenien viselkedik.

Mivel eleg magas a kocsi, ranezesre ugy tunik, hogy mindjart felborul allasaban, de ezt megcafolja minden, mikor gyorasabban veszek egy kanyart, vagy meredek terepen hasznalom.

A kasztni valahogy szerintem kompromisszumok szulemenye, mintha egy eredi terv utan azt mondtak volna a tervezok, jo, jo, de magas az orra, vegyuk alacsonyabbra, de mit csinaljunk a muszerfallal, akkor az alacsonyabra kerul. De mar nincs tobb ido hagyjuk igy...

Igy esett, hogy az ulesek szerintem magas vannak, jo a kilatas minden fele, de a kormany dorzsoli a terdemet, ha magasabbra allitom, akkor meg nem latom a muszereket rendesen, ha az ulest dontom elobbre, akkor eleg kenyelmetlen. egyetlen elonye, hogy terddel nagyon jol lehet vezetni, kozben lehet enni, cigizni, telefonalni... ;P

Az ajtonyito kallantyu viszont abszolut rossz, elerhetetelen, kenyelmetlen helyen van. A kozepkonzolba epitette elektromos ablak kapcsolokat szokni kell.

Talan hianyzik belole a manualis difizar. Az automatika nem mindig akkor kapcsol amikor en szeretnem.

A motor meretehez viszonyitva az automata valto kicsit lomhan kapcsolgat. Padlogazra egy gondolatnyi szunetet tart mielott visszavalt, kicsit lebok, aztan megindul, persze nem kell a gyorsulastol beleszorulni az ulesbe. Valahogy nem is igazan szereti a motor ezt a fajta vezetest.

Elol az utasnak kicsit keves a labter, hatul jo, viszont az ules eleg fapados. A csomagter oriasi.

Tolatashoz meg kell tanulni tukorbol dolgozni, mert mindig minden eppen holt-terben van.

Ahhoz kepest, hogy V8 szerintem nem extrem a fogyasztasa, persze sok, de azert az elozo Jeep-em joval tobbet evett. Autopalyan 80 liter benzinnel akar 500 kilometert is megteszek, persze ilyenkor 110-nel tobbet nem nagyon kell menni vele.

Nem europai utakra valo, oda tul nagy. Talan erdeszeknek, geologusoknak tokeletes. Dubai-ban meg teljesen atlagos bevasarlokocsi:)

Hibalista

- Feltengely, kerekcsapagy

Ide hordtam szervizbe

AAA Dubai

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 107000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? Cheeroke Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Discovery 1998

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)