Egy igazi auto kalaposoknak:)
Szöveges ítélet
Egy igazi auto kalaposoknak:) Mivel a fejter akkora, hogy meg akar cilinderben is vezethetnem. Osszesegeben egy eleg jo kis kocsi, tul sok rossz tulajdonsaga nincsen. Terepre talaltak ki, megbirkozik mindennel, kiveve a laza homokkal. Hamar beassa magat a tobb mint 2 tonnajaval. A gyari kerekek es gumik utra keszultek. Eleg sokat kell leereszteni, hogy jol viselkedjen homokban. Sziklas terepen viszont istenien viselkedik.
Mivel eleg magas a kocsi, ranezesre ugy tunik, hogy mindjart felborul allasaban, de ezt megcafolja minden, mikor gyorasabban veszek egy kanyart, vagy meredek terepen hasznalom.
A kasztni valahogy szerintem kompromisszumok szulemenye, mintha egy eredi terv utan azt mondtak volna a tervezok, jo, jo, de magas az orra, vegyuk alacsonyabbra, de mit csinaljunk a muszerfallal, akkor az alacsonyabra kerul. De mar nincs tobb ido hagyjuk igy...
Igy esett, hogy az ulesek szerintem magas vannak, jo a kilatas minden fele, de a kormany dorzsoli a terdemet, ha magasabbra allitom, akkor meg nem latom a muszereket rendesen, ha az ulest dontom elobbre, akkor eleg kenyelmetlen. egyetlen elonye, hogy terddel nagyon jol lehet vezetni, kozben lehet enni, cigizni, telefonalni... ;P
Az ajtonyito kallantyu viszont abszolut rossz, elerhetetelen, kenyelmetlen helyen van. A kozepkonzolba epitette elektromos ablak kapcsolokat szokni kell.
Talan hianyzik belole a manualis difizar. Az automatika nem mindig akkor kapcsol amikor en szeretnem.
A motor meretehez viszonyitva az automata valto kicsit lomhan kapcsolgat. Padlogazra egy gondolatnyi szunetet tart mielott visszavalt, kicsit lebok, aztan megindul, persze nem kell a gyorsulastol beleszorulni az ulesbe. Valahogy nem is igazan szereti a motor ezt a fajta vezetest.
Elol az utasnak kicsit keves a labter, hatul jo, viszont az ules eleg fapados. A csomagter oriasi.
Tolatashoz meg kell tanulni tukorbol dolgozni, mert mindig minden eppen holt-terben van.
Ahhoz kepest, hogy V8 szerintem nem extrem a fogyasztasa, persze sok, de azert az elozo Jeep-em joval tobbet evett. Autopalyan 80 liter benzinnel akar 500 kilometert is megteszek, persze ilyenkor 110-nel tobbet nem nagyon kell menni vele.
Nem europai utakra valo, oda tul nagy. Talan erdeszeknek, geologusoknak tokeletes. Dubai-ban meg teljesen atlagos bevasarlokocsi:)
Hibalista
- Feltengely, kerekcsapagy
Ide hordtam szervizbe
AAA Dubai
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 107000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | Cheeroke | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |