Kicsi kék virágszál
Szöveges ítélet
A kocsi komfort fokozata az szinte semmi, kemény ülések, kis láb és fej tér, id?sebb emberek és miniszoknyás lányok számára a beszállás rettenet, de viszont nem kell félni, hogy ránk szólnak, hogy rázzuk le a lábunkról a sarat meg hasonlókat mert ha belül megtelik sárral akkor csak ügyesen kell vele parkolni és kislagozni a belsejét és kifolyik bel?le a sár. A legújabbak is még úgy néznek ki, mint 22 évvel ezel?tti. Városi használatra egész jó mert rövid (90 inch, azaz 225cm) tengelytáv miatt szinte bárhova be lehet préselni, de viszont, a többi autós a magassága miatt tiszteli és megadja nekünk az els?bbséget még akkor is ha nem járna. A rövid tengelytávja miatt nagyon tud dobálni, de viszont ha megtalálod a jó ütemet vele akkor a fekv? rend?rök szinte ki simulnak. Az autópályán a rádió szinte tök fölösleges mert a menet szél mindent elnyom. A fogyasztása az 10L körül van, de ez használattól függ ( terep gumi, bukó keret, tet? lámpák, chip tuning elég jól tudják emelni). A 2,5 TD5-ös motor 300Nm nyomatékával szinte automata váltós mert csak teljes meg állásnál kell az 1est használni amúgy nyugodtan lehet vele menni 3as körül. A váltója elég combos darab, jó kar kell hozza, és féknek is lehet használni. A tél egy élmény benne!!! A f?tés az olyan 15 perc után kezd érezhet?en m?ködni, ilyenkor már nem jég hideg leveg?t fúj be hanem +1 +3C körül, ilyenkor fitness kocsiként is üzemel mert az ablakokat folyamatosan jégteleníteni kell belülr?l és jól megmozgatja a karokat, amúgy Budapest Székesfehérvár távon már szinte pulóverben is lehet benne utazni a fehérvári elágazástól. A légkondi az viszont iszonyat hideget tud benyomni, pont térdre ezért szilánkosra fagyasztja nyáron. Télen meg nem szereti ha mossák, olyankor ezt úgy adja tudtodra, hogy következ? reggel alig akar menni és hatalmas fekete álcázó füstöt éreget. Használat során a terepen begy?jtött karcolások és horpadások adják a szépségét mert még 1 autót nem láttam ami jól nézne ki a karcokkal. Az utasok azok nagyon szoktak sipákolni mert a nagy magasság miatt nagyon billeg.
A terepen 1 csoda!!!! Bárhol elmegy szinte, ha ésszel vezetjük. Elég félelmetes tud lenni amikor lefelé menet minden pedál elengedésével elt?nik elölünk a talaj és megindul lefelé.
A csillagok számát az ész diktálta és nem a sziv, és hozzá sziv kell.
NAGYON NAGY LELKE VAN ÉS NEKÜNK IS AZ KELL, HOGY LEGYEN HOZZÁ!!!
Hibalista
- ABS kábelt a rugó átvágta- garanciális csere
- PC csere mert az alapjáratot nem tudták beállítani -garanciális csere.
- A légkondi vize az néha befolyik az utas lábához ha valami elmozdul benne vagy eltömödik, de ehhez már hozza szoktunk.
- Es?ben van pár hely ahol nem ázik be.
- A jobb els? terepgumi szeret defektet kapni az emelked? közepén, vagy a sártenger középen.
Ide hordtam szervizbe
Rack Autó Budaörs, eddig jók voltak
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45300 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ugyan ezt venném. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |