Vicces
Szöveges ítélet
Igazából nem az enyém volt az autó, béreltem Olaszországban egy hétre. Síelni mentünk és ezt úgy oldottuk meg, hogy repül?vel elmentünk Velencébe és ott béreltünk egy autót, mert onnan csak 2,5 órára volt a hely, ahova mentünk. Hárman mentünk, tele csomagtérrel + 2 b?rönd a hástó ülésen, és így mentünk 160-170 között. Az autóban volt 332 kilométer, mikor átvettük, aztán szegényem így ment ennyivel, aztán hegyre fel - hegyr?l le minden nap éttermekbe, meg boltba... na erre kijött 6,2-es átlagfogyasztás. Ja és hegyen végig padlógázzal, mert nagyon vicces volt a motor. Na szóval ez a 6,2 elég jutányosnak t?nt nekem. Egyébként az autó belülr?l jópofa, eléggé csendes, van benne hely és normálisak az anyagok. Ami nem nagyon tetszett, az a futóm? volt, a cuccokkal elég szépen billegett, meg az oldalszélért sem volt oda. Viszont kívülr?l is jól néz ki, a motor hangja se rossz, összességében eléggé tetszett.
Szóval a vicces motor... El?ször is, ha valakinek ilyenje van, az hidegen NE pörgesse semmiképpen, mert szerintem legyilkolja a motort elég hamar. Kipróbáltam pár dolgot vele... kb +5 fokban beindítottam, 2 másodperc után padlógáz csak úgy üresben, kb 3 másodperc alatt felpörgött 1700-ra, ott megállt, iszonyatos füstfelh?, és kerregett nagyon, de nem ment 1700 fölé, úgyhogy hagytam szépen. De egy perccel kés?bb sem volt hajlandó 2000 fölé menni nagyon, csak akkor már nem nagyon füstölt. Ki kellett állni a parkolóhelyr?l (3 tolatás, 3 el?remenet, közben végig nézni mind a 4 sarkát, meg az oldalait), addig volt ideje melegedni a motornak, de hát akkor se ment. Aztán utána mentem még vagy 20 métert, onnan már egész normális volt. Melegen meg nagyon jó... f?leg hegyen fölfelé... 1000-es fordulat, kettes, padlógáz: eltelik kb 10 másodperc, eléri az ezerhetet. Ott jön a lórúgás, eltelik még 7 másodperc, jöhet a hármas. : )). Nagyon poén. Ekkora különbséget még nem éreztem dízelnél... Bár annyira nem volt rossz, nem nagyon fulladt le. Kivéve a garázs bejáratánél... volt egy elég hosszú, iszonyatosan meredek emelked?... 1000-nél nem volt szabad nekiállni egyesben sem, onnan szépen elindult lefelé a fordulat, kész, megállt. Na de 1300-tól... szépen elkezdett menni, 3-4 másodperc, megvolt az 1700.... na de onnan meg elfüstölte a kereket... szóval beállni nem lehetett normálisan, mert még kanyarodott is a feljáró, szóval lassan kellett menni. Vagy 1600 körül kellett tartani, de az baromi nehéz volt, vagy leégetni a kuplungot.. érdekes.
De tényleg... nagyon jópofa autó, bár az árát nem biztos, hogy megéri, én se biztos, hogy megvenném magamnak, közel 4 milláért azért nem egy ekkora autó kéne, még, ha dízel, akkor sem.
Egyébként, ha kell valakinek videó a gyorsulásáról (igaz, nem hegyen) :)), nyugodtan írjon a butch400@walla.com-ra, elküldöm, meg még képeket is, ha kellenek. A video 2MB, a képek kb még ugyanennyi.
Hibalista
- Semmi, egy hétig volt nálam
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 332 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 705 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |