A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Thesis (2002)

Thesis 2.0 turbo, Emblema 

Az ítélet értékelése
4,7(6 db)

Az esztétikum sajátossága

Szöveges ítélet

2006 óta fájt rá a fogam, 2012 őszén eldöntöttem, veszek egyet végre, mert gyönyörű, retrofuturisztikus műtárgy, a designer által megálmodott formákat szinte maradéktalanul megőrizte a szériaautó, kényeztet és szórakoztat. Minden nap törődöm vele - meg is követeli.
Hónapokig olvastam a használati utasítást, különböző országok fórumait, leveleztem a hirdetőkkel - a végén, 2013 februárjában nagyjából tudtam, mit szeretnék. Józan ésszel ilyen autót ne vegyen senki! Ez szenvedélyes szerelem: amikor Thesis kell - la passione ci guida (a szenvedély vezet) - akkor a fellegekben jársz - nem a földön.
Kereskedőtől vettem, igaz az előző tulaj svájci volt, aki ahol vette, ott szervizelte mindig, vezetett szervizkönyv az utolsó kilométerig, 232000, itt óratekerésnek semmi értelme. Gyönyörű, galambszürke színjátszó lakk, Poltrona Frau bézs bőr belső, masszírozó+fűtött+átszellőztetett ülések, memóriával, beszállást követően helyregördülnek, kiszálláskor hátramennek, többzónás klíma...luxuslimuzin! ...A kereskedővel először nem tudtunk próbaútra menni, mert nem volt hátramenet! Mondtam, sebaj, megveszem, mert masszíroz! ...Csak a bowden akadt ki. Hazaútban (200km) minden, ami három betűs (ABS,ESP,EPB...), hibajelzést adott, közölve, hogy azonnal a szervizbe kívánna menni! Nem észrevenni, "a hölgy" csak hisztizik, mire hazaértünk elmúlt a migrénje. A 2.0 turbó gyárilag 185 ló, a majdnem 2 tonnás autót viszi rendesen, de nem ez a stílusa, gördülünk pihe-puhán, Skyhook felfüggesztés elnyeli az egyenetlenségeket, bent csend, vagy a belső térre behangolt 6 utas BOSE hangrendszer szól - kolosszálisan!
Javítások felsorolva az "ezek romlottak el rajta" rovatban, összességében nem tartom veszélyesnek - a fórumokon olvasható rémségekhez képest. Hálát kell adnom az előző tulajnak, mert megfelelően gondozta.
A hölgyet időnként pszichoanalitikushoz kell vinni, diagnosztikai computerrel törölni a hibalistát (mindig van mit!), utána csak a szépre emlékezem! Érzékeny az elektronikája, de ezek a hibák nem gátolják a használatot, a hibajelzések rendszerint eltűnnek, persze a naplóból törölni kell őket.
A gyári navi használhatatlan, az "Elbától keletre" semmi sincs, elszakadt a térkép(oda nem szánták a Thesist), kapott egy újat, egész Európára jó. A gyári körbe parktronichoz ráadásnak tolatókamerát, mert hátra egyáltalán nem látni belőle. Extraként még digitális TV-t és multimédiás lejátszót, minden a gyári kijelzőre és hangrendszerre kötve.
Nem való A-ból B-be közlekedésre. Vendégeim voltak, mikor haza akartam őket vinni este – önindító nem forog, csend. Akkor elő a Hondát, az mindig megy. Az önindító vezérlő jelfogó lába nem kap testet. Direktbe megkapja, ezáltal valami rafinált gyári függőség/ek persze kiiktatva, egy sérülékeny ponttal kevesebb.
Rendszeres kérdés: mennyit fogyaszt? Országúton akár 8,5-re is le lehet vinni, pályán 10 (erre tervezték), városban 13-23. De ezt az autót nem azért tartom hogy takarékoskodjak. (Da capo al fine.)

Hibalista

- profilaktikusan a vételt követően csere: vezérműszíj, feszítőgörgő, szivattyú, akkumulátor, gyertyák, olaj - - elhasználódás: jobb oldali xenon, jobb első tükör fedele a napellenzőben, klíma közeg utántöltés, kipufogórendszer teljes hosszban, hátsó hordrugók, fékfolyadék csere + levegőtlenítés, bal első kilincs mikrokapcsolója, egy ultrahangos parkolószenzor, csomagtartó zár kulcsnyitás és fedél emelés mechanikus beszabályozása, önindító működtető relé lábán a test eltűnt - *** - misztikus és nem javítható (?): "túl gazdag keverék" rendszeres motordiagnosztikai hibajelzés [lambda szonda és a légtömegmérő volt az oka]; lemeríti az akkumulátort 3-4 nap alatt [a kommunikációs egység nem kapcsolt ki leálláskor, most kis kézikapcsolóval áramtalanítom leállás után]; gyári navi vagy startol vagy nem [CD játszó lézercseréjével megjavítva]

Ide hordtam szervizbe

ex-márkaszerviz, először jól és elfogadható áron dolgoztak,megalapozandó a bizalmat, utána megnőtt az étvágyuk, többet nem megyek hozzájuk

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Fórumokon felkutatott zseni, 20 éves gyakorlattal, a saját Thesisét romjaiból felépítette, mindent megcsinál jól és olcsón

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 232000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Civic 1.5 iLs Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Thesis 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)