A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Beta (1973-1986)

Beta Coupe 2.0 IE 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Klasszikus verda

Szöveges ítélet

Az autót 2001 óta használom - 2005. ősz óta második autóként. Miután már öreg olasz verdáról van szó valóban igazak a közhelyek: sok rozsda és nagyon gyenge elektromos rendszer.
Rozsda - a szokásos helyek: hátsó kerékívek (régi 3-as BMW javító ív alkalmazható), hátsó kerékdob, tornyok, küszöb, csomagtartó fedél és motárhúztet? szélein a "visszaforduló" részek, ajtók. A tetejére nem jellemz?. Bár van napfénytet?s kivitel is...
Többször is volt, hogy egyszer? kontakt hiba miatt nem indult az autó - valóban gyenge pont az elektromos rendszere. A lámpákat, önindítót érdemes kirelézni emiatt is.
De viszont nem mondanám, hogy többet kell rá költeni mint egy átlagos id?sebb verdára; azok az alkatrészek amik kaphatók hozzá még nem is drágák (féktárcsák, betétek, csapágyak, kipufogó, szíjak, sz?r?k stb.) A Hegyalja és a Bárdi/Unix használható ilyenekre.
Persze sok minden van amit csak nehezen lehet beszerezni - karosszéria darabok, spec. elemek. Ezekhez a többi Betastól lehet hozzájutni, van pár szétbontott autó.

Miután szerintem zömmel olyan alakok vesznek ilyen autót akik ismerik a típust és direkte ilyet akarnak, ezért az el?forduló problémák és kellemetlenségek - mégha bosszantóak is - nem lehetnek olyan mérték?ek, hogy az ember ne kedvelje ?ket. Kív?lr?l is nagyon jó nézni, véleményem szerint a Coupe-nak igen szép formája van (a HPE segge nem olyan szép :-)), belülr?l a sok m?szer hasznos és szórakoztató is (nem is tudom, akad-e mégegy autó amiben ennyi m?szer van...) és az egész beltér jó pláne annak eki kedveli e tekintetben ezt a korszakot. Tudomásom szerint Lancia saját design, kivéve a Beta Spider ami Zagato módosítás és a Beta Montecarlo ami Pininfarina. (Érdekesség: úgy olvastam, hogy a Spidert elkészített Coupe-ból szabta ki a Zagato...)
Vezetni pedig valóban nagy élmény. Leginkább országúti verdának tartom, a városi dugókat nem kedveli, ellenben a kanyarokat igen. A kanyarokkal kapcsolatban van viszont a gyári kiviteleknek egy problémája: er?s jobb kanyarban nem tud elgend? olajat pumpálni, így er?sen leesik az olajnyomás. Ezt ki lehet küszöbölni az olajtekn? módosításával.
A fogyasztása (már akit érdekel :-)) 8 - 11 körül mozoghat (ez enyém ugye injektoros).
Az is érdekes, hogy a Beta család igen nagy: Berlina/Salon, Trevi, Coupe, Spider, HPE, Montecarlo/Scorpion és ide köthet? még a 037 is, bár lehet, hogy ezen sokan vitatkoznának. Motor tekintetben: 1.3/1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.0IE, 2.0VX (Vomulex supercharger).

Külföldön (Anglia, Németo., USA) kicsit jobban értékelik ?ket, több fórum és klub is található. Alulértékelt, kicsit elfelejtett típus - de talán éppen ezért is lelkesít?bb azoknak akik ilyet veszünk, mindenképp ritkaságról van szó (Coupe-ból kb. szumma 111.000-et gyártottak, 2.0IE-b?l pedig 3.600 valamennyit).
Vagyunk azért páran, talán egyszer egy klubbot is sikerül összehozni...

Hibalista

- - Elektromos cuccok: gyújtáskapcsoló, kormány-lámpa kapcsoló, sok kontakthiba
- - Váltó rudazat szétesés (2x)
- - Fék beragadás

Ide hordtam szervizbe

Magán emberek (néha én is :-)); muszáj, hogy olyasvalaki szerelje ?ket, aki hozzáért?en és szeretettel/kedvvel nyúl hozzájuk.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Kis szervíz Bián

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Izs (furgon) Következő autója? Mitsubishi Carisma, de a Beta mindig marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Beta 1973

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)