A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2107 

Az ítélet értékelése
3,5(4 db)

Lada 2107 a pénznyelő kedvencem :)

Szöveges ítélet

2005ben megvettük első autómat, egy lada 2107 est. Mikor megvettük, még a gyári festés volt rajta, igaz 1 kicsit meg volt kopva, és a bal eleje 1 kicsit meg volt nyomva, de ez szinte semmiség volt a többihez képest. Jó állapotba volt nagyon, full széria, nem volt széthajtva.
Aztán hamarosan jöttek elő a hibák, először a gyújtótrafó adta meg magát, majd a gyújtáskapcsoló, és szépen lassan sorba jöttek a dolgok, mint már ugye ladánál megszokott. a gyertyákat is ki kellett cserélni, mert hol ment, hol nem ment benne 2 henger, utána rendbe jött a gyertyacserét követően. Aztán elkezdtem hajtogatni őt, tesztelgettem mit megy, és 1 re inkább jöttek elő a hibák. hol a gyújtást kelett csinálni, aztán már a karbit komplett kicserélni.
Volt, hogy meghajtottam este munkából hazafelejövet, és az ütő vízpumpa szíjtárcsa miatt leesett az éxíj, és legőzölt a motor. A generátor is utána már nem sokáig birta, kiégett az egész generátor úgy ahogy van, de szerencsére nem tett kárt másba.
Ahogy kicseréltem a generátort a vízpumpát nem, és megint 1 meghajtást követően leszakadt az éxíj, és valami tönkre ment az elektronikában, és hiába fordítottam el, és vettem ki a gyújtáskapcsoló kulcsot ugyanúgy ment tovább a motor,kapta a töltésről a gyújtást. akárkitől kérdeztem senki se tudta mi lehet a baja, és hiába cseréltem biztosítéktáblát, satöbbit, semmi, ezért bekötöttem 1 relét a töltéshez, így ha elfordítom a kulcsot leáll, mint normális autóknál szokás.
Majd telt múlt az idő, és jöttek rá tuning dolgok, a régi öreg gyári helyett. például a kopott gumik helyett jött rá a zsír új alufelni, a szétrohadt gyári kipu helyett jött rá a rozsdamentes acél 50-es rendszer, és le lett sötétítve a hátsólámpa, és a gyári halványka lámpát kipótolta 4 darab szúrófény. amikor megcsináltam egyedül nekem volt ilyen a városban, most már, hogy látták mindenki így szaladgál, nem tom miért jó leutánozni mást, inkább találnának ki ők is újat, persze nem nagyképűsködni akarok, csak idegesít, hogyha csinálok valami újat, és 2 hét múlva már mindenkinek az van, persze szerintem mindenkit idegesítene, ha veletek történne ez.
De mind1, nem is ez a lényeg.az a lényeg, hogy időközbe már tettem rá tuning dolgokat, és fölújítottam rajta szinte mindent. A festést nagyon nem szereti a kocsi, akárhogy, és akármivel fessük mindig foltos lesz, vagy matt, vagy valami, de majd a tavasszal külföldön fogom átfestetni, és homokszóratni előtte az egészet. erre a ladára nagyon sok pénz ment rá, minden pénzemet fölemésztette például:(
komplett fékcsere 56ezer ft,
gyűrűzés, vezérmű csere 50.ezer ft,
alufelnik 110ezer ft,
50 es rendszer 25 ezer ft.
elektromos gyújtás(azóta nincs vele semmi probléma) 6000ft ,
generátor 20 ezer ft, és még sorolhatnám holnapig, ami rálett költve, de kb már lassan beleugrik az 1.5 millióba.
Nemrég vettünk egy másik autót is, ami jó nagyon + minden, de ez volt az első autóm, és egy évben születtünk, tehát nagyon szeretem, és nagyon ragaszkodok hozzá. és bármi pénzem van azt ráköltöm ladára, és volt úgy, hogy 2 napon át folyamatosan szereltem, és nem untam, csináltam, csakhogy jó legyen, és működjön rendesen, most is munkásruhában ülök a gép előtt, most cseréltem benne olajat, és AC pumpát(megint), meg olajnyomás gombát, ami mellesleg az elmúlt 8 napban 6 ment tönkre belőle, vagy eresztette az olajat, vagy nem reagált semmire se, vagy folyamatosan világíttatta a lámpát. Jó kis autó ez, idén ősszel szerintem meglepem őt egy téligumi garnitúrával is.
Remélem nem lesz semmi baja, mert nem rég adtam el a rallys ladámat , hogy megbírjam csinálni ennek a motorját, és futóművét. nah, asziszem erről ennyit, nem írok többet, így is hosszú végigolvasni. Jó ladázást mindenkinek!

Hibalista

- AC pumpa(10-15 kilométerente) - karburátor komplett - gyűrűk elkoptak - generátor kiégett - vízpumpa eltört - szelepek,vezérlés, szelpszár szimering,komplett vezérlés - gyújtás(gyújtótrafó, megszakító, kondi, kábelek, gyertyák) - kipufogó - fékek - gömbcsukló, kormánymű - hűtő kirepedt a -20 fokba(tesco gazdaságos fagyálló, ne vegyél olyat!!!) - hűtéscsövek(szétmarta a tesco-s fagyálló) - kardántengej. - égők,tolatólámpa kapcsoló - ablakfelhúzók - ablaktörlő 1 es fokozat - és még sorolhatnám holnapig

Ide hordtam szervizbe

többnyire magamnak csináltam a gyűrűzést is + mindent, csak tóth tibihez vittem el stroboszkópos gyújtásbeállításra, és fater ismerőséhez a hűtőt megheggesztetni

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 168000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Következő autója? nem akarok semmitse, nekem ez kell
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)