A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 1300s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A hálás kis zöldalma

Szöveges ítélet

A vezetést ilyenen tanulni, els? szárnycsap(at)ásokat ezzel próbálgatni a 90-es évek közepén nagyon jó volt.
Megszámlálhatatlanul sokat nyikorgott f?leg kettesben a gép. Zokszó nélkül bírta.
Es?, poros út, snow - és a gáz kormánnyá nemesült...

A hangja alapjáraton és a közeli fordulaton kellemes és nagyon "élvezhet?" volt.

De a családot is mindenhová elvitte. Kicsit hangosan (fülre már 80-nál tettem volna egy 5.-et, ha lett volna), kicsit billeg?sen, de elvitte. A billeg?s futóm? viszont sokkal stabilabbnak erz?dött, mint néhány nyugati els?kerekesé, mikor volt alkalmam azokat vezetni.

Utolsó éveiben nálam, kapott egy komoly hifit. Innent?l már nem volt lényeg a sebesség. A zene élvezete átvette szerepét.

A fogyasztás nyáron hosszútávon és azért haladva 7,03 liter is tudott lenni. Rövid környékbejáráson persze azért több volt.

A végseb. kedvét?l és id?t?l függött. Nyáron kb. 155 km/h
Télen kb 145 km/h.
Gyorsulás 0-100-ra üresen 16,23 sec 4személlyel 19 sec.
Kettesben sokszor járt 80-on a mutató, de leszoktam róla. (egyszer 100-on is volt - pedig rövid az áttétel a fene egye meg. A szemem elött a motortértet? felett pörgött már vezérm?tengely. Utána meg egy hétig sajnáltam szegényt.)


Nehéz volt megválni t?le. Megérte a tör?dést és féltést, mert nagyon sok kellemes percet okozott nekem. Amit lehetet azért megadtam neki olajban és hasonlókban.

Soha el nem feledlek kislada!

Hibalista

- Szelepdekni tömítés csere
- Komplett lakatosmunka az alján, küszöböknél - 35e Ft 1995-ben
- Új karbi 6000 Ft (a régi torpangatott és átégett a tömítés is)
- Szelepszárszimmering csere.
- F?téscsap 2X
- Fékfelújítás, lengéscsillapító (hátsó)
-
- Biztosítéktábla - forrasztgatás, feszab csere X 2

Ide hordtam szervizbe

Ismer?s

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Az els? ismer?s ajánlotta, ha nem ért rá

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1985
Kényelem (4) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 58000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra 1.8i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)