A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2105 nyugati exportos 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A felszíni közlekedés orosz metroja ( avagy Lada é

Szöveges ítélet

Én nagyon szeretem ezt az autót els?sorban a strapabírása miatt, másodsorban az olcsó alkatrészárak miatt. Ezzel az autóval szállítottam már 300 db. cserepet volt 2 komplett szüret teherhordója is és még ki tudja hány 10 tonna dolgot sikerült vele zokszó nélkül megmozdítani.

Az autó maga igénytelen 160.000 kilométer alatt a motor nem lett szétszedve, ehhez az is kellett, hogy a karbantartása mindig el legyen végezve és az autó annyira legyen hajtva, amennyire ezt a motor teljesítménye engedi. A motorolaj se szutyok olaj legyen, de ne is a legigényesebb.

Aki egy jó állapotú 2105-höz jut a mechanikus megszakítót cserélje le félelektronikus gyújtásra és egyb?l sokkal megbizhatóbb lesz ez az autó. 2-szer hagyott ott mind a kétszer a megszakító volt a hibás. Mióta (60.000 km) félelektronikus lett a gyújtás sosem hagyott ott.

Az alkatrész árak magáért beszélnek, emellett kisebb hibákat orvosolni lehet az út szélén is nem kell bajlódni a lefagyott komputerekkel, mivel ilyen jelleg? dolgok még a tervezésnél sem jelennek meg ennél a tipusnál...:)

A korrodálódás nagy úr , ebben nem remekel a kocka lada. Galvanizálás nemigen lát a gyárban. :) Ezen a hiányosságon javítani lehet a sárvéd? m?anyag burkolatok alkalmazásával, amivel lényegesen meg lehet növelni az élettartamot.

Összességében : ez az autó egy teherhordó szamár egy egyszer?, igénytelen, olcsón fenntartható közlekedési eszköz, ami a benzint falja, de összességében olcsón fenntartható szerkezet. Ha valaki csak nyugodt tempóba szeretne közlekedni és az ABS, meg az EPS helyett kiszámítja a féktávolságot, ill. a helyes kanyarívet, akkor egy megbízható autóhoz jut. Felépítése robusztus, szerkezete sallangmentes, egyszer?, kisebb ápolással tartós és nagyon jól bírja a Demszky utakat. Terepjáró után érdemes ezt a típust bevetni f?városunkban...:)

Remélem még egy pár évig kiszolgál...

Hibalista

- Megszakító többször is
- F?fékhenger
- Ablakmosó ( 1500 ft)
- 3 évente kipufogócsere (kompletten 20Eft)
- 3-5 évente küszöbcsere
- F?téscsap csere
- Apróbb elektronikus bajok, amit mindig lehet orvosolni egy kis mechanikai behatással
- Hátsó csapágycsere
-
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (9) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? 2104
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)