Legyőzhetetlen sárbajnok!!
Szöveges ítélet
Ez az autó a földmérés szolgálatában áll. Ezt az autót oda teremtették ahol használjuk! sárba, porba, földútra, töltésre. A leg igénytelenebb terepjáró, mindenhol elmegy, nincs akadály!!
Ez előtt egy 86-os évjáratú Niva-ánk volt de azt öregsége miatt lecseréltük egy újra. (amúgy a másik is még mindig menne ha nálunk lenne, de hát nyugdíjaztuk).
A mostaninak van néhány hibája, első az hogy megpróbálták teletömni elektronikával, ez sikerült is de a minőséget hagy ne értékeljem!! Mégis viszonylag kevéssel bekötöttük emiatt!!
A másik hogy semmi hely nincs benne, sokat eszik (de hát ki ne hízlalna egy ilyen jószágot :), amúgy meg tényleg szuper munkatárs ő is!!
Amit már rég óta nem tudnak vagy nem akarnak megcsinálni a ladánál, az a már a régi gépben is tapasztalt hang ami a féknyereg zörgése!! De az olyan mintha cserépen közlekednék vele!! Már megszoktam de elég gáz!! Kegyetlenül hangos a motorja (biztos az elégtelen hangszigetelés), nagyon lassú! a 16 éves 1.6-os niva-ánk sokkal jobban gyorsul!!! Amit meg a végsebességről írnak? hát egyszer sikerült a közelébe kerülnöm lejtőn lefelé országúti gumiabroncsal 132km/h!!!!!!! rekord amúgy meg az utazósebessége úgy 80-90 között van(terepgumival) mert azon fölül olyan mintha valami rázópadon lennénk az elejétől a végéig szakaszos rázkódás fut végig és mármár olyan érzése van az embernek, hogy valami ilyen lehet ha széllel szemben 300-al száguldasz egy tuning verdával :D (hatalmas érzés :()
Még egy nagyon fontos dolog amit 2002-ben ennél a típusnál bőven feláras extrának lehetett tekinteni az a SZERVÓ, hogy ennyire lukasagyúak legyenek az autó építői!!!??? Így azért kell hozzá kolbász, szalonna, és sok kenyér hogy bírja az aki vezetni szeretné, + ami csak aszfaltúton közlekedéskor jön ki az a gyári kormány kotyogás ami ladáéknál 10 cm körül mozog, hát nem épp szabályos de hát ha nincs más?? :D
Amit viszont figyelembe kell venni az, hogy ez az autó a terepre van megépítve!! Ha az ember földúton megy olyan mintha a hajót nem aszfalton használnák hanem vízen!!! ez az orosz csoda a mocsokjárás X5-öse!!! Tuti verda én imádom!!! Még a sok bosszantónak nevezhető minőségi hiba ellenére is!! Mintha egyek lennénk az autó és a sofőr :D
Akinek tanyája van vagy sokat jár földúton csakis ajánlani tudom!!! De ha nem hasonló dologra kell, akkor soha se vegye meg!!!!
Hibalista
- Elektronika hibák tömkelege, felsorolhatatlan mennyiségben míg 3 lerobbanás után kiderült, hogy a fordulatszámmérő elektornikája kavarta a ...... így ki lett kötve. Mostmár jó. Amúgy csak állandó szervízre szokott menni.
- Majd elfelejtettem, ami mozgó alkatrész belül, műanyag hátsó utasoknak hamutartó minden leszakadt, eltört leesett, ülésnyitógomb letört, szivargyújtó nem működik, fordulatszámmérőt ki kellett köttetni. amúgy minden oké vele :)
- Tönkrement az osztómű kicsit több mint 100k munkadíjjal együtt.
-
Ide hordtam szervizbe
Tóth Autószervíz (Tóth István autószerelőmester)
Szolnok, Szandaszőlős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Niva | Következő autója? | Csakis ezt! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |