A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » (2107)

1.5 

Az ítélet értékelése
2,3(4 db)

Láthatatlan alázógép!!!

Szöveges ítélet

Röviden annyi,hogy megvettem az autót egy öreg bácsitól.Gyönyörű szép,fehér 07-es patika állapotban.Még új szaga volt.Aztán tönkrement a kuplung-váltó kompletten mindenestül.Akkor gondoltam,hogy mi lenne,ha nem a drága széria alkatrészeket pakolnám bele,hanem megkezdeném a tuningolást.Mert ha már beletolok egy csomó lóvét,akkor az legyen érezhető.De akkor már csak hobbi szinten kezeltem az autót,mert mire összegyűlt a pénz a cuccokra,addig pihennie kellett,nekem viszont A-ból B-be járáshoz volt egy szép állapotú Simsonom,tehát kibírtam amíg pihen.Nem írok le minden részletet,nem akarok regényt írni.
Tömören a kész "tuningolt" állapot:összkerekes,1800 köbcentire felfúrt motor kovácsolt dugattyúkkal,turbó,tolókerekes 5 sebességes váltó,sperr difi hátul,nyomtáv szélesítés,elöl hidraulikusa állítható(!!!) MacPherson,hátul dupla keresztlengőkaros, hidraulikusan állítható (!!!) felfüggesztés,tárcsa- 6 dugattyús verseny Brembo fékekkel,és itt jön a pláne: kasztni változatlan,egyre kopottabb fehér fényezéssel,körbe alul 20 centiméteres rozsdabarnára festett csík,ami követi a sárvédő íveket.Egyedül egy árva kis légbeömlő a motorháztetőn,hogy kapjon elég levegőt.Gyári lemezfelnikkel,gyári kipufogó rendszerrel,tehát semmit sem lehetett észrevenni kívülről szemlélve a belső állapotáról.A beltér is szinte full gyári.Egy-két plusz gomb,meg a váltókar,de semmi egyéb.Nem véletlen adtam neki ezt a nevet.Lehetett vele alázni rendesen a GTi-ket,RS Octaviakat,meg Civiceket.A sport szuzkókról nem is beszélve.Egyszer bekóstolt egy 525i BMW is,aztán csak pislogott amikor a lámpánál elrajtoltam szinte állva hagyva.Meg egyszer a szánakozó pillantások miatt hagytam faképnél egy "bogár" A6-ost.Meg egyszer egy falusi rally verseny előtt gyorsultam fogadásból egy Evo VI-tal,amit a visszafordító miatt buktam el.
Száz szónak is egy a vége: jól húzott,volt nyomaték,volt jó gyorsulás,minden,tényleg igazi láthatatlan alázógép volt.Kiváló menettulajdonságai is voltak,nem kackiáskodott meg minden,hanem igazi kanyarvadász gépnek is jó volt.Frankón betapadt az ívbe mindíg,viszont ha a hidraulikával kiemeltem a hátulját,az elejét pedig porig ültettem,akkor engedett egy kis játékot is.Mikor lepadlóztam,akkor úgy hátba rúgott,hogy a szemem gúvadt mindig olyankor.És még sorolhatnám,de a királyság sajnos nem tartott örökké.

Egy esős nyári estén kölcsönadtam a havernak,hadd menjen le vele a szomszéd faluba a csajáért.A többit csak hallomásból vélem tudni.Közben útba ejtette a kocsmát is,a csaj lőtt is vagizott,vadászta a kanyarokat,mert tudta,hogy Gymkhana bajnok és japán drift bajnokság 4.helyezett is lehetett volna szerintem a gép,ha engednek egy kis teret....Tehát a hidraulikával először azzal játszott,hogy ment 100-at és úgy állt meg,hogy koppanásig ültette hirtelen és tök jól szikrázott az alja.Aztán driftelni akart a csajjal a jobb egyben,ezért 5 centire kiemelte a földről és 140-el betépte a kézit ,csak nem számolt vele,hogy a Rákóczi olyan hepe-hupás kátyús szar út és csúszás,erőcsúsztatás helyett óriásit bukott az autóval.Full totálkár,egy csavar nem maradt épen rajta.mondanom sem kell,hogy azóta nem a barátom és még 3.254 Ft-tal mai napig tartozik.Fájó emlékek ezek,de a szép emlékek megszépítik a múltat.A kb 3 és fél milliós autót fillérekért: 16 ezer forintért adtam le a méh-be.Azóta egy 3 kerekű kemping biciklim van és ha Ladát látok kicsordul a könnyem :(

Üdv

Hibalista

- Apróságok: fékpofák,kiégett izzó,ablaktörlő lapát,index búra...ilyesmik - Komolyabb: gyújtótrafó,komplett kuplung-váltó halál

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelgettem,kókányolgattam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Peugeot 106 (a 3 literes boxer motoros) Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 2107

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)