A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 110, 111, 112 (1995)

110, 111, 112 Lada 112 GLi 16V 

Az ítélet értékelése
3,8(5 db)

Méltó régi Nagy híréhez!

Szöveges ítélet

Mint már a "Hűséges orosz medvénél" is írtam, típusfüggő vagyok.
2007, november 7-én hoztam a Двенашка-t Kaposvárról. A több száz kilométeres út jó tesztnek bizonyult. Be kellett látnom, ezt a típust más stílusban kell vezetni, mint az Ezerötöst. Más motor, más áttételű váltó stb..
Közel száz lovas motorja az egy tonnás autót vígan, könnyedén, sőt sportosan mozgatja. 3000 fordulatig átlagosan gyorsítja az autót, utána viszont megvadul és csak húz és húz.
Fogyasztása irigylésre méltó !!! Hosszú úton bőven 6 liter alatti az étvágya, városban még télen sem megy 8 fölé. Átlagfogyasztása dokumentáltan 6,5 körül mozog.
Az utastérben "Szamarás fíling" fogadott. Kényelmes, nagy autó. Műszerezettsége számomra elfogadható. Fedélzeti ellenőrző rendszer és fedélzeti számítógép felügyeli az autó minden mozdulatát. Műszerfala áttekinthető, VDO. Egyetlen negatívuma a néha zörgő műanyag illesztések. Ezek orvosolhatóak! Fűtése a kívánt hőfokra állítható be, automatikus. Rengetek a típusban a gyári felszereltségű extra, alapáron.
Csomagtartója óriási, ami a hátsó ülések döntésével növelhető. Karosszériája majdnem makulátlan,az utat projektoros fényszórók szárítják.

Maximálisan meg vagyok elégedve az Autóval !!! Sajnálom, hogy a konkurencia megölte a HungaroLadát, így honfitársaim csak kis számban ismerhetik a 110-es család tagjait, nem is beszélve a Lada újabb típusairól!

Csak mottóként : LADA - реальные машины для реальной жизни!

Hibalista

- Az autón minden gyári, motorikusan makulátlan, anyagfáradás miatt ment gallyra a fűtés szabályzó csappantyú tengelye. - 50 ezer után vezérmű szíjat és a tartozékait cseréltettem. A jó magyar utaknak köszönhetően toronycsapágy cserére kell mennünk. Olajszűrő, légszűrő évente.

Ide hordtam szervizbe

Ex-HungaroLada szerviz Cegléd. Korrekt, megbizható! Maximálisan ajánlom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Lada 1500S Következő autója? Priora vagy Kalina vagy Granta. Только Лада!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 110, 111, 112 1995 (2000)

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)