Anyám szerint: nagy batár
Szöveges ítélet
Nem tudom a batár szó eredeti jelentését, de valahogy stimmel rá. Első terepjáróm, a célom az elérhető minél nagyobb kaszni volt. Hát ennél sokkal többet kaptam. Kényelmes, megbízható, nincs olyan közút amelyik megijesztené, legyen hó, sár, vízátfolyás, kátyú. Amióta megvan, kevesebbet aggódom a felfüggesztésért, vagy a felni épségéért. Öt fővel, tele holmival bárhová elmegy kényelmesen és gyorsan. Nem kell számolni a grammokat, mint egy űrhajó fellövésénél, ami befér, azt visszük, ami nem, az megy a tetejére. A nagy test lényege: félelem nélkül autózni. Közúti hajózásra kiváló. Aki a sportosságot keresi, vegyen gokartot.
Az ötödik évben (~ 120.000 km) az akkumulátor cseréje esedékessé vált, téli, nyári gumikra is költeni kellett volna. Valamiért szaporodott az alján a rozsdás felület. A szerviz szerint tengerparton állhattam vele sokat, bár úgy lett volna. Némi elektromos probléma jelentkezett a gázpedállal. Esős időben csak alapjáratot tudott, így ugyan nem hagyott ott sehol, de kellően felidegesített. Valószínűleg kontakt hiba volt. Ezt háromszor megismételte, majd jött a nyár és érzékeny búcsút vettünk egymástól.
Hibalista
- A 120 000. km környékén az elektromos pedál rendetlenkedett, valószínűleg kontakthiba, de már soha nem fog kiderülni, mivel eladtam az autót.
Ide hordtam szervizbe
Kia Érd: korrektek.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Kia Lurdy-ház mellett: korrekt hozzáállás.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Alfa Romeo 147 | Következő autója? | Santa Fe, egy éve újonnan begyűjtve |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |