A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » K2500, K2700 (2000-2004)

K2500, K2700 K2500 TCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tégla Concord! Ez kell nekem!

Szöveges ítélet

Ma Magyarországon ár - érték arányban nincs jobb vétel annak aki kishaszonjárművet akar. Ahol dolgozom, szinte minden szállításnál túlterhelve (sajnos) megyek vele és ennek ellenére bírja (volt amikor a szállított tömeg 3,5t-át súrolta) Ez persze már veszélyes de pénz beszél, sofőr meg szopja a f@szt. Üresen jól bírja a forgalmat, nem kell kikullogni a külső sávba de másfél tonnával is vígan tartom a tempót a Kincsemmel. Üresen 125 km/h volt a legnagyobb sebesség de én úgy érzem hogy 80-90 a neki való tempó. Fogyasztás: Teli tankkal (60l) mentem már 550 km-t de az átlag 430km szokott lenni. Ehhez hozzátartozik persze hogy az autón általában nem egy tonna van és nem is a concord-ról vették a pilótafülke formáját és a cipőm súlya is közel van az 5 kilóhoz:)) szerintem ha 90-nél többel nem megyek vele, le lehetne szorítani 10l-re a fogyasztást.
Terhelhetőség: én ponyvás, sima kabinost használok sörszállításra. Nos 4 raklap sör lazán elfér és ha valaki egy kicsit is tud targoncázni egy fél raklap még elfér a hátulján. A túlterhelésre vigyázni kell a hátsó duplakerék miatt! Összeérhet!
Kitolhatjuk a határt ha egy kicsit túlfújjuk a gumikat.
Kényelem: Nincs. Nincsenek nagy igényeim, kiszállításkor napi 100-150 km-t vezetek. Soha nem fáj a hátam. A lábam egy kicsit elnyomódik de nem vészes. Mégse nevezném kényelmesnek. Klíma nincs de nem is igénylem, szeretek lehúzott ablaknál vezetni. A fűtés 3-4 km után a leghidegebb időben is kellemesen felmelegíti a fülkét.
Karbantartás, szervíz: Gondolom sokan tudjátok mennyire kihasználják az 1-2 autóval rendelkező cégek a "flottát". Amíg nincs baja nincs szervíz, nincs idő olajcserére mert épp kiszállítás van, stb. Tehát ezen a gépen is csak a guminyomás és az olajszint van ellenőrizve. És mégis hiba nélkül járom már a 94 -ezredik kilométert.
A lényeg talán ennyi.
Én szeretem és nem is igénylek ennél jobb munkaeszközt. Még soha, sehol nem hagyott cserben (kivételek persze lehetnek). Mindenkinek csak ajánlani tudom aki olcsón szeretne megbízható szállítójárművet.

Hibalista

- Fényszóró kormánykapcsolója
- Fényszóró egyik vezetékének elégése, javítás: 2000Ft

Ide hordtam szervizbe

Univer Car Kazincbarcika

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia K2500, K2700 2000

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)