Az Igavonó munkagép! Imádom!
Szöveges ítélet
Hát... ,olvasgatom itt az ítéleteket, de ahogy én gondolom, a megítélése elég szubjektív dolog.
Nyilván függ, hogy újonnan veszi-e valaki, vagy használtan, és ha utóbbi, akkor hogy használták, szervizelték...
Én az enyémet egy szép tavaszi napon vetten Olaszországban, mivel mind itthon, mind a német piacon számomra horror ára volt.
Szerencsém volt, mert csak 3300 Euro-t adtam érte, és ottkinnt egy idősebb "földesúr" használta, aki vigyázott rá.
Lábán hozhattam haza, így viszont megvolt az az átka, hogy majd egy hónapot váratott a papírozása, a posta tempója miatt, mivel visszaküldtem az okmányait kivonatni. Névre írva 1,4 misibe vígan megállt. (Én intéztem.) Míg itthon 2-2,5 millákat kértek értük ennyi km-el.. Horror különbség! Tehát megérte behozni!
Bevallom őszintén, én munkára vettem. Trélerezem vele, és egy 3 tonnás Kuffer trélert húzok, ami nem éppen kellemes érzés lehet neki. :) (de hát ez a dolga!)
Sok autót megnéztem, X5,ML, Sangyong, és hasonmásai, de ez tűnt a leg- kényelmesebbnek, gazdaságosabbnak, strapabíróbbnak, fenntarthatóbbnak, és nem utolsó sorban szebbnek, ami számomra nagyon fontos volt!
És nekem bizonyított! Csak olajat cserélek benne, de azt szigorúan 8-10 ezrenként.
Van, hogy napi 19-23 órát hajtom folyamatosan, és csak tankolni állítom le. Arra a három alkalomra, és akkor is tele! :) 76-80 litert simán beveszi!
Feladatából adódóan 100-120 km/h felett nemigen használom, és 10-11 liter fölé nem megy az átlagfogyasztásom!!! És ez tény! Szerintem ez nem a kibírható kategóriába, hanem bőven jóba tartozik! Kifele 600 kilót visz, haza 2600-3000 kilót hoz. És nagyon jól bírja!
A belseje nekem tetszik, semmi bőr (utálom!), csak a jó puha, kényelmes szövetkárpit! Egy Karlsruhe, vagy Basel oda vissza egy seggel tökéletesen kivitelezhető, és nem fárasztó benne. De csak ha bírod a 24 órát alvás nélkül.
Görögbe 1700km, lakókocsival, 22óra, gyerekekkel, kutyával, pereputtyal 11 liter!
Én nem éppen bevásárolni használom! Arra van másik...
A 2,7 CRD merci motor a legjobb telitalálat volt bele. Csak azt sajnálom, hogy nem szerelik kézi váltóval. Nemek a vontatás miatt jó lenne, mert súllyal gyakran későn vált. Viszont ha néha szólóba megyek vele, nagggyon megy! :) Fura is. Mintha seggberúgnák!
Én csak fél éve használom, és már 40.000Km-t tettem bele!!!
Szerinted?!?
Egyszóval én imádom!
:)
Hibalista
- Kettes, ötös porlasztónál kifújt, 130 forintos réz tűzkarikát kellet cserélni. Porlasztókat kézzel simán kihúztam! :) (Hál 'Isten!) :) - - Termosztátot cseréltem (nyitva maradt). Kicsit balf...kodtam, és eltörtem a műanyag üzemanyagcsövet, de ezt a hely szűke rovására írom, mert nem akartam üzemanyagrendszert bontani... - - Eltört a külső-belső levegő beömlő lapát állító pöcke. Ki kellett miatta bányásznom az egész műszerfalat! - - Össz-vissz ennyi...
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem! Mindent megcsinálok rajta. Szerintem jól szerelhető. Hisz merci! :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Grand Voyager | Következő autója? | Grand Cherokee 2006 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
