A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Jaguar » S-Type (1999-2008)

S-Type 3.0 V6 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Patináns nagymacska, maga az álom:)

Szöveges ítélet

Az autó 2000.februári évjárat én júniusban vettem 1000km-el Németo.-ból.A 206-os után nagy volt a váltás,de hát nőtt a büdzsé, nagyon jó autó.Írásomat olvashatják(206-os): Oroszlánkirály címen, illetve a SEAT Alhambra: Spanyolkirályság és VOLVO XC90:Még ilyet Volvo és Audi címeken.Ezekhez írtam ítéletet.Na folytatom: először BMW 5, MERCI E ÉS AUDI A6-ban gondolkodtam, miután a fizetésem súrolta a milliót és megengedhettem magamnak ilyen autót.Mindegyik tetszett, de a kereskedéseket járva olyan érzésem volt, mintha minden 2. embernek lenne. Csodálkoztam hogy mikor nézelődtem lekezelően beszéltek velem, érdekes csak a BMW-nél voltak kedvesek,pedig az utakon mindig a BMW-t hajtó embert nézik bunkónak.Ezek után kicsit elhatárolódtam a vételtől, teljesen véletlenül 1 barátom ajánlotta aJAGUAR-t, ő hozta be, mert ezzel foglalkozott akkoriban.Nagyon jó vétel volt alig 1000km-el, szinte vadiúj volt, csodálatos illat fogadott mikor beültem. Tudtam hogy ez kell, annyira szép volt(most is) a müszerfal a vonalak , minden ott van ahova egyből nyúlnék. Az ülések mint a fotelek kiválóak nagyon jó oldaltartással ami nem mellékes,elől-hátul baromi kényelmes.A fejtér hátul kicsi 180cm felett ismerőseim véleménye én 176cm vagyok.Nekem mindenhol fejedelmi kényelem van!A hifi baromi jól szól, a klíma nagyon jól nyomja a hideget a fabetét tényleg fa és győnyőrű, mindenki csak dicsérni tudja,aki meg nem az irigy.Sajna sok ilyen van Mo.-on!Azt mondták ez valami limitált db,mert különleges ezüst metál fényezése van és a jaguar jel helyet az úgró nagymacska jele van, rendesen megformázva, ez is nagyon szép, belül ülve ebben gyönyörködöm!Az ülések hosszú távon is kényelmesek,a futómű jó,feszes, sportos,bár a magyar utakat ez is megérzi.Még nem csináltak olyan autót ami nem érezné:)A kocsi formája szerintem nagyon szép, nem találtam rajta semmi hibát, nem érezni hogy a FORD csinálta, bár én ezt nem reklámozom mert szerintem Szégyen!Most meg a neve sincs TATA vette meg, milyen név ez? A bunkó öregeket hívjuk így, nem 1 autómárkát!!FELHÁBORÍTÓ!A szervizben mesélték, hogy London-ban az egyik szalonban már a család 4. nemzedéke veszi a Jaguar-t!Az ükszülők valami lordok voltak, 20 db-os JAGUAR és BENTLY flottával! Büszke vagyok rá, hogy 1 ilyen patináns autómárka tulaja vagyok, fáj is a szívem eladni, de már megvettem az új A8-at, majd oda is írok ítéletet.Jaj a motorról még nem is írtam: minden autóba ilyen kéne, valami álom aogy viszi a majd 2tonnát a 3000-es motor!V6-os gyönyörű hanggal, ráadásul benzines királyság ez az autó! 200km/h felett is csak a kellemes duruzsoló V6-os hangját hallani, az meg maga a zene!!Jól gyorsítja a nagy kasztnit, de kellenek rá a nagy fékek mert meg is kell állni majd 2tonnával.A fogyasztás nem vészes 10-12l között van ez vegyes közlekedés. Ha hajtom és gyorsulgatok vele akkor kb. 12,5 13,l között eszik, sport fokozatot bekapcsolva pedig 14l körül van. Nem sajnálom tőle, mert 1 élmény vele minden pillanat. A mai dieselek is megesznek ennyit és az élmény meg sehol!Nem bántam meg,mert több mint 1 autó ez szerelem, remélem lesz még Jaguárom,csak ajánlani tudom.Amikor beülök van 1 érzés ami más autóba nincsen, talán az új A8-ban van kicsit ilyen érzésem,de az se olyan.Nagyon sajnálom eladni,de 3 autóra nincs szükségem.A német szervizek sokkal olcsóbbak és barátiak, ha most vennék biztos oda vinném.Ja a 250-et viszi:)

Hibalista

- Kopó alkatrészek,rádió és klíma paneljének a cseréje,mert nem világított, ez utóbbi 90000Ft volt, a legdrágább a komplet váltó csere volt majdnem 800000Ft.Ezt részben a szervíznek köszönhetem,mert ha akkor kicserélik amikor én mondtam,hogy valami baj van akkor 200000Ft lett volna.De nem, ők haza küldtek másnap nem kapcsolta a 4. és 5. fokozatot.Tréler 80000Ft.Köszönöm JAGUAR szervíz!

Ide hordtam szervizbe

Budapesti JAGUAR szervíz:drága,mint minden luxusautónál a szervizelés, nem nagyon értenek hozzá!

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 198000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 206 Következő autója? A8-at és XC90-et vettem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jaguar S-Type 1999 (1999)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)