A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Isuzu » Trooper (1983-1991)

Trooper 2,2TD 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nyugodtság! Ityu minidg mindenhol elmegy!

Szöveges ítélet

Volt UAZ-unk! Nagyon szerettem, mindenhol elment, de rengeteget evett és mindig volt valami baja! Ezért döntöttünk, hogy venni kéne valami mást! Samurai-t néztünk, Trooper 2,8TD lett belőle. Nagyon tetszett, keveset evett, dinamikus is volt, de eladtuk. Ugyanis a Trooperünk nem rendelkezett honi papírossal, amit a rend éber őre nem kevés pénzzel jutalmazott. Na így váltunk meg tőle, de a márkától nem. Egy ´85-ös évjáratú, de felújított 2,2TD motoros régebbi kiadásút találtunk jó áron egy vadász/autószerelő fickónál. Szerintem magának csinálta meg, mert nagyon egybe volt és van ma is. Immár 2 éve. Azóta volt egy kuplungtárcsacserénk. Csoda, hogy csak egy, mert faterom 3 percig csúsztatja a kuplungot, valahogy jól érzi magát a lába a pedálon.
Főleg vadászni, szőlőbe, határt járni használjuk. Leginkább a gumiknak köszönhetően még nem sikerült olyan helyet találnom ahol vissza kellett volna fordulni, vagy segítséget kellett volna hívni. Nemrég -19 fokos hidegben is pöccre indult. Az egyetlen nagyobb baja (mióta megvettük), hogy nehezen veszi be az első kerékhajtást, viszont annál könnyebben dobja ki, ezért én mindig lehúzom felezőbe is. Ott bennmarad. Szóval kb 15 000 km-t nyomtunk bele eddig. Ebből 2000 km-nél nem több az aszfalt, a többi a száraz földúttól a dagonyáig minden. Szüretekkor pedig többet van mögötte futó, (néha 8-10q+futó3,5q), mint nincs Szerintem vagy 3000 km-t mentünk összkerékben, tényleg nagyon sokat. Amikor mértük a fogyasztását akor szárazság volt és evett 7 l-t csak hátsóval. De kemény terepezésnél se hinném hogy 10-11-nél többet enne. Nagy hátrányának tartom, hogy a mindenkor megbízható motor elég gyengécske. Pedig először csodálkoztam, hogy csak 4 sebességes, de amikor egy közepes emelkedőn (közút) nem megy fel csak 3-ban, akkor néha bőghetnékem van és visszasírom a 2,8TD motorját. Terepen egyébként mindig elég ez a 70 körüli paci.
Szóval én imádom. Soha nem hagyott még cserben sehol. Nagyon jó autó.

Hibalista

- kuplungtárcsa, ööö..., világításkapcsoló,

Ide hordtam szervizbe

SK

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Trooper 2,8TD Következő autója? Trooper vagy Campo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Isuzu Trooper 1983

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)