Nyugodtság! Ityu minidg mindenhol elmegy!
Szöveges ítélet
Volt UAZ-unk! Nagyon szerettem, mindenhol elment, de rengeteget evett és mindig volt valami baja! Ezért döntöttünk, hogy venni kéne valami mást! Samurai-t néztünk, Trooper 2,8TD lett belőle. Nagyon tetszett, keveset evett, dinamikus is volt, de eladtuk. Ugyanis a Trooperünk nem rendelkezett honi papírossal, amit a rend éber őre nem kevés pénzzel jutalmazott. Na így váltunk meg tőle, de a márkától nem. Egy ´85-ös évjáratú, de felújított 2,2TD motoros régebbi kiadásút találtunk jó áron egy vadász/autószerelő fickónál. Szerintem magának csinálta meg, mert nagyon egybe volt és van ma is. Immár 2 éve. Azóta volt egy kuplungtárcsacserénk. Csoda, hogy csak egy, mert faterom 3 percig csúsztatja a kuplungot, valahogy jól érzi magát a lába a pedálon.
Főleg vadászni, szőlőbe, határt járni használjuk. Leginkább a gumiknak köszönhetően még nem sikerült olyan helyet találnom ahol vissza kellett volna fordulni, vagy segítséget kellett volna hívni. Nemrég -19 fokos hidegben is pöccre indult. Az egyetlen nagyobb baja (mióta megvettük), hogy nehezen veszi be az első kerékhajtást, viszont annál könnyebben dobja ki, ezért én mindig lehúzom felezőbe is. Ott bennmarad. Szóval kb 15 000 km-t nyomtunk bele eddig. Ebből 2000 km-nél nem több az aszfalt, a többi a száraz földúttól a dagonyáig minden. Szüretekkor pedig többet van mögötte futó, (néha 8-10q+futó3,5q), mint nincs Szerintem vagy 3000 km-t mentünk összkerékben, tényleg nagyon sokat. Amikor mértük a fogyasztását akor szárazság volt és evett 7 l-t csak hátsóval. De kemény terepezésnél se hinném hogy 10-11-nél többet enne. Nagy hátrányának tartom, hogy a mindenkor megbízható motor elég gyengécske. Pedig először csodálkoztam, hogy csak 4 sebességes, de amikor egy közepes emelkedőn (közút) nem megy fel csak 3-ban, akkor néha bőghetnékem van és visszasírom a 2,8TD motorját. Terepen egyébként mindig elég ez a 70 körüli paci.
Szóval én imádom. Soha nem hagyott még cserben sehol. Nagyon jó autó.
Hibalista
- kuplungtárcsa, ööö..., világításkapcsoló,
Ide hordtam szervizbe
SK
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Trooper 2,8TD | Következő autója? | Trooper vagy Campo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |