Ritka rakéta
Szöveges ítélet
Nem rég jutottam hozzá a 2000cm3 8szelep turbós intercooleres Isuzu Piazza-hoz.Amikor megláttam csodálkoztam rajta, mert nem láttam, sőt nem halottam róla még.Ami infót szereztem róla, hogy ez a Isuzu Midi motorja, de a Lotus turbósította, ez 150le de van ebből 200le változat is.Ezzel nagyon meg vagyok elégedve, váltó nagyon könnyen kezelhető és érezni amikor bevette a sebvességet, ülések fehér plüss kaylósított, hátul még osztva dönthető, manapság is ritka dolog nem hogy 89-ben, és eléggé fullos.Szervókormány, el.ablak, el.tükör, tempomat, klíma, és ezek mind működeknek és minden eredeti JAPÁN!!!Motorja hengerenkénti befecskendezős, meg rotoros gyújtás, légtömegmérő, gyárilag alutokos az intercooler.itt-ott 1-1 csepp olaj található de hát 22éves autóról van szó.Alkatrész ügyileg közepesen nehéz a dolog.Ebay-ről szinte minden van, persze aki tud ott rendelni, de alap dolgokat itthon is meglehet csináltatni.Szilentet süttetni, kuplung/fék újra ragasztani,kardán/diffi ugye meg gépműhelyben javíható.Szeretem a ritkasáokat azért vettem, de nem ilyedtem meg tőle, még ha csak 3-4db is van az országban.Ami még jó, hogy bárhova megyek nézegetik, rendőrök, tesco parkoló, senki sem látott/halott róla még.Én nagyon meg vagyok vele elégedve remélem sokáig meg lesz.
Hibalista
- SEMMI!Ez egy igazi japán megbízható autó.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E34 525i 24v | Következő autója? | Imperza GT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
