A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » IFA » L60 (1987)

L60 1218 4x4 DSK 

Az ítélet értékelése
2,8(12 db)

nem menekülhetsz el?le

Szöveges ítélet

Az els? L60 4x4 DSK-t 0 Km-esen vásároltam a legels? boldog tulajdonosok között.
A 12800Kg-ot (pótkocsival 28t-át) könnyedén repít? 180 lóer?s motor, a nagy nyomatékával valamint a 8+1 sebességes jól elosztott fokozatú váltójával és könnyen tekerhet?( sz?k helyen is jól man?verezhet? ) szervó kormányával biztonságos és élvezhet? vezetést tett lehet?pvé, bármely emelked?n és terepviszonyok mellett is. A megállás soha nem volt probléma még 2xes túlterhelés mellett és a legnagyobb lejt?n sem. Igazi fels?bbrendüségi érzés lessz úrrá az emberen, mikor az erd?ben, 1hetes es?zés után, egy heggyel a hátán, gépállatunkkal könnyedén man?verezünk az elakadt Mercik és MAN-ok, Steyerek és Ivecok (és még sorolhatnám a drágábbnál-szebb nyugati terepes csodákat) között. A hidegindítás még -10 -15 fok között sem gond akár izzítás nélkül is !
Az els? 8 év alatt el?forduló apróbb hibái eltörpültek a vadparipa okozta megbízhatósága mellett, mígnem pár 100ezer Km-megtétele után alkalmazott ( neki semmi sem drága ! ) nyergelte meg zabolátlan testét ( felhívnám könnyelm? emberek figyelmét, motorolaj és h?t?víz nélkül ez a típus sem m?ködik hosszútávon !).
Motorhiba és a lent említett szervíz ismerete hiányában a ménest C vágányra tettük.
Ekkor került tulajdonomba egy 1617-es 4x4-es (kényelmes és csendes) Merci, majd késöbb egy IFA L60 4x4 PB amit muszály volt megvenni, hogy legyen mivel kiszedni a kátyúbol a nyugati csodát !
Merci ment, IFA maradt !
A 2. L60-as már koránt sem volt olyan jó állapotú. Vételára alcsony volt, javítási költsége állapotához képest elején drága, majd kés?bb elfogadható volt, mivel megtaláltam a megfelel? javítóm?helyt Érden, ahol meglep?dve tapasztaltam,
hogy többet tudnak az autómról mint bárhol. Egy mozdulattal még élvezhet?bbé tették a terepjáró képességét mint el?tte volt ( t?lük tudom ez gyári hiba) ! Ami másnál több 10ezer és óra plusz, hogy egyáltalán a hibát megtalálják azt Érden már el?re közölték, hogy mi a probléma és mi okozhatta ! E javítóm?helyt és alkatrész üzletet ajánlom minden L60-as tulajdonosnak !
A kés?bb vásárolt további 2 db L60-ast ( és a legels?t is motorcserével) náluk javíttattam és a közeli múltban jó áron el is adtam !
Már nem használok a munkámhoz teherautót, de mivel hiányzott a vezetés ilyen élménye megvásároltam az 5. paripát is: nem bánom !!

Hibalista

- motor, váltó
- apróságok

Ide hordtam szervizbe

SÉRA KFT
Érd, Cseresznyefa u. 21.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jolán BT
Martonvásár

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 24 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

IFA L60 1987

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)