nem menekülhetsz el?le
Szöveges ítélet
Az els? L60 4x4 DSK-t 0 Km-esen vásároltam a legels? boldog tulajdonosok között.
A 12800Kg-ot (pótkocsival 28t-át) könnyedén repít? 180 lóer?s motor, a nagy nyomatékával valamint a 8+1 sebességes jól elosztott fokozatú váltójával és könnyen tekerhet?( sz?k helyen is jól man?verezhet? ) szervó kormányával biztonságos és élvezhet? vezetést tett lehet?pvé, bármely emelked?n és terepviszonyok mellett is. A megállás soha nem volt probléma még 2xes túlterhelés mellett és a legnagyobb lejt?n sem. Igazi fels?bbrendüségi érzés lessz úrrá az emberen, mikor az erd?ben, 1hetes es?zés után, egy heggyel a hátán, gépállatunkkal könnyedén man?verezünk az elakadt Mercik és MAN-ok, Steyerek és Ivecok (és még sorolhatnám a drágábbnál-szebb nyugati terepes csodákat) között. A hidegindítás még -10 -15 fok között sem gond akár izzítás nélkül is !
Az els? 8 év alatt el?forduló apróbb hibái eltörpültek a vadparipa okozta megbízhatósága mellett, mígnem pár 100ezer Km-megtétele után alkalmazott ( neki semmi sem drága ! ) nyergelte meg zabolátlan testét ( felhívnám könnyelm? emberek figyelmét, motorolaj és h?t?víz nélkül ez a típus sem m?ködik hosszútávon !).
Motorhiba és a lent említett szervíz ismerete hiányában a ménest C vágányra tettük.
Ekkor került tulajdonomba egy 1617-es 4x4-es (kényelmes és csendes) Merci, majd késöbb egy IFA L60 4x4 PB amit muszály volt megvenni, hogy legyen mivel kiszedni a kátyúbol a nyugati csodát !
Merci ment, IFA maradt !
A 2. L60-as már koránt sem volt olyan jó állapotú. Vételára alcsony volt, javítási költsége állapotához képest elején drága, majd kés?bb elfogadható volt, mivel megtaláltam a megfelel? javítóm?helyt Érden, ahol meglep?dve tapasztaltam,
hogy többet tudnak az autómról mint bárhol. Egy mozdulattal még élvezhet?bbé tették a terepjáró képességét mint el?tte volt ( t?lük tudom ez gyári hiba) ! Ami másnál több 10ezer és óra plusz, hogy egyáltalán a hibát megtalálják azt Érden már el?re közölték, hogy mi a probléma és mi okozhatta ! E javítóm?helyt és alkatrész üzletet ajánlom minden L60-as tulajdonosnak !
A kés?bb vásárolt további 2 db L60-ast ( és a legels?t is motorcserével) náluk javíttattam és a közeli múltban jó áron el is adtam !
Már nem használok a munkámhoz teherautót, de mivel hiányzott a vezetés ilyen élménye megvásároltam az 5. paripát is: nem bánom !!
Hibalista
- motor, váltó
- apróságok
Ide hordtam szervizbe
SÉRA KFT
Érd, Cseresznyefa u. 21.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Jolán BT
Martonvásár
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 24 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |