A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1,4 Classic 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Sandra Bullock a Facebookon 2

Szöveges ítélet

Írtam már értékelést, de képtelen vagyok módosítani, így újat írok. Itt van a régi: http://nepitelet.hu/autok/hyundai/i30_2007/sandra_bullock_a_facebook-on_153876/

Szóval: Megvan az első "elromlás"...
A tegnap voltam a kétéves műszakin, nem is értettem, mi a fenének vizsgálgatják, miért nem ütik rá egyből a "kiváló" minősítést. Erre ma nem tudok kiszállni az autóból :). Azt hiszem, az ajtónyitó huzalozása kiakadhatott, hétfőn viszem egy ismerősöm szervizébe, majd megmatatja.
Pillanatnyilag a kiszállást úgy oldom meg, hogy leengedem az ablakot, és kinyúlok a kilincshez. Egy picit zavar, de igazából letojom, ennyi baja legyen, ne több.
Időközben alakult a fogyasztásom is. Egy hosszabb úton (450 km) 4,8-as átlagot hoztam ki úgy, hogy az átlagsebességem 67 km/h volt. Szerintem ez zseniális egy benzines autótól, tekintve, hogy 67 km/óra volt a tempóm. Persze betartottam a sebességkorlátozásokat, a falvakba érve meg kiütöttem sebességből, amíg lelassultam 60-as tempóra. Aztán egy gázfröccsel segítve vissza ötödik fokozatba, s úgy tovább. Vagy három alkalommal húzattam 5000 fölé szűk előzéskor, egyébként 3300-3800 között váltogattam. Visszafele egy 80 kg többlettel ugyanazon az útvonalon 5 liter jött ki majdnem ugyanaz az átlagsebesség mellett (69 km/h).
A normál fogyasztásom 70/30 arányban (hosszú/kisváros) légkondizva 6 liter, légkondi nélkül 5,8, azaz a kezdeti magasabb fogyasztás csökkent.
Nagyon meg vagyok elégedve, továbbra is szeretem, a formája meg egyre jobban tetszik. Nem is értem, mi a fenét C'eedeznek annyit Winklerék, nekem az i30 sokkal jobban bejön.

Hibalista

- A cigigyújtó biztosítéka gyárilag rossz volt, de kicserélték. - A műszerfal kék fénye most már állítható, mert a szervizben betetettem egy potmétert, esti vezetésnél nem zavar a kék fény, és továbbra is imádhatom. - A vezetőoldali ajtónyitó kiakadt, jövő héten viszem szervizbe, addig leengedem az ablakot és a kilinccsel nyitom kívülről. - - Valójában ezeket nem tekintem hibáknak, ezért a megbízhatósági index továbbra is maximális pontszámot ér részemről. -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33511
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Logan 1,4 Következő autója? Valami i-valahányas
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)