Szerethető kisbusz
Szöveges ítélet
Nagyon szép állapotban ,vezetett szervízkönyvel hazai forgalombahelyezésűt sikerült megvásárolnom. Nézzük sorjában mit szerettem benne: Magas vezetési pocició és kényelmes vezetni, hosszú utakon sem dőlsz ki a kényelmetlen üléstől. Rendkívűl kis íven fordul. 8 ember kényelmesen elfér benne,igaz mi max 7 személlyel használtuk,de Bosznián keresztül, hegyen völgyön csodálatosan végig vitt bennünket a tengerpartra, még a csomagoknak is akadt hely hátúl.Hátsó utasok is tudják szabályozni a hűtést-fűtést. Motorja egyszerű, nem volt hibám vele,sajnos csak 2 évig volt velem a gép,de kihasználatlansága miatt hoztam egy rosz döntést és eladtam,amit ma is bánok. A hátsó üléssort kicsit körülményes kiszerelni, 6 db csavar tartja helyén és kell hozzá két markos ember ,mert van súlya. A kiszerelés helyén ilyenkor 6 lyuk éktelenkedik a padlóba,ezért illik a csavarokat visszatekerni :) Volt,hogy ketten aludtunk az autóban,de ilyenkor a középső ülléssort ki kell kötni az első ülléssorhoz,mert valami érthetetlen módon az üllésor nem rögzíthető csak egy állásban, hátúl. Tolhatod előre hátra ,ha valaki be akar szállni mondjuk hátra ,de nem tudod rögzíteni előre tolt állapotban ,ha mondjuk bicajokat szállítasz, vagy ép a buszban "sátrazol". Ilyenkor mindig jól jött egy erősebb gumipók. MIkor az autót meghirdettem, ugyan azon azáron vitték el amennyiért vettem. EZt azért jegyzem meg,mert akik ismerik a tipust azok körében népszerű. Csak egy tolatókamerát szereltettem bele,melyet mindenkinek ajánlok,mert nem látsz a nagy hátfal miatt mögéd.Sok bosszúságtól óvod ezzel magad. Az autóra én is nagyon vigyáztam. Érdekes módón ,pont egy Hyundai márkakereskedés vette meg bérbusznak. Ők mondták,hogy a 136 lovas változat , mint ami ez is volt ,jobb befektetés,mert nem veszélyezteti a turbót a nagyobb teljesítmény. MIvel nem vagyok szerelő ehez nem értek,de lehet benne igazság. Miután H1 tulajdonossá váltam , ha volt szerencsém ,kifaggattam a márkatársak véleményét a gépről . A 170 lovasok tualjdonosai sorra a turbóra panaszkodtak. Nem akarkok befolyásolni senkit sem,de én most is inkább a "gyengébb" motorral venném meg. Még egy tapasztalat, a hátsó kerekek tapadása, kiszerelt hátsó üléssorral még gyengébb ,hiszen kb egy mázsa az üléssor. Az autónak egyébként is gyengéje,hogy nem kell vele szlalomozni nagy sebességnél,mert váratlan élményekben lehet az embernek része a teherautós fefüggesztés miatt. Szintén márkatársak elmondásai alapján tudom,hogy illik óvni a nagy műanyag felületű fényszórókat,mert hamar megmattulnak. Én ezt nem tapasztaltam, igaz garázsban tartott járműről beszélünk.
Hibalista
- A használat alatt nem volt hiba,igaz nagyon gondos gazdától vásároltam,biztos,hogy fontos a gép előélete.
Ide hordtam szervizbe
Kisvárosi szerelő, a szakszervíz brutál árat mondott egy olajcserére ezért harmadáért ez megoldódott helyben.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 84000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Almera | Következő autója? | megane |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |