távirányítós játékautó
Szöveges ítélet
3,5 literes benzines 5 hengeres motor 240 LE-s olyan mintha 80 se lenne, kb 2 tonnás utánfutót húzna folyamatosan. A lámpás padlógázos elindulásnál még ősszeszedi magát, de nagyonhamar felvált, onnantól semmi erő. Autópályán a leghalálosabb- ott tud ugyan 160-al is utazni, de 130 fölött halálfélelem a felborulástól, tehát inkább csak 120. A futómű nagyon lágy, de dobál, fékezésnél, kanyarodáskor elpattog.Borzalmas szerkezet.Folyamatos félelem a felborulástól hiába állandó összkerék, stb. Ez tényleg így van,bármilyen nem amerikai autóhoz viszonyítva !
Terepen a jó gumik, összkerék, nagy hasmagasság miatt elég jó,de túl széles, sajnálom összekarcolni. A kipőrgésgátlót nem lehet kikapcsolni ezért ha baj van folyamatosan fékezgeti a kerekeket, akkor meg oda a motorteljesítmény és elakadsz pl sár,hó.
Amúgy szeretni való, de csak a kinézete miatt,egy nagy játékautó, nem adnám oda semmiért ,de jó ha van másik kocsid is mellette. A fogyasztás jó-15-17 lit/ városBP., 4x4, autómata váltó, klíma mellett.
Még egy probléma, a városban a méretei miatt elég jól használható, de nem elég rettenetes, ezért nem mindíg váltja ki a megfelelő hatást. Inkább aranyos és ez baj lehet.Sokszor előfordul hogy szemtelenek más autósok, megpróbálnak kiszorítani, nem beengedni, stb.A gyalogos direkt belép eléd, pedig tényleg elengedem őket általában ha lehet,Nem fél hogy nyakon verem, szóval inkább H1 az antiszocoknak !!!!!!!!!!!!
Hibalista
- fűtőventillátor relé( szlovén gyártmány) , egyéb apróságok melyeket meg lehetett barkácsolni .
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 91000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 911 | Következő autója? | H1 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.3/10) |