A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » S2000 (1999)

S2000 New Formula Red 

Az ítélet értékelése
3,0(6 db)

Valóra vált álom

Szöveges ítélet

Elég régóta álmodoztam erről az autóról. Ezt megelőzően egy (az első) Hondám egy Accord volt, nagyon szerettem. Abban megszoktam a VTEC, húzós motort, a hibamentességet, a jó útfekvést. Az S2000 mindent a maximumig fokoz.

Ahogy beleül az ember, rögtön eggyé válik a géppel. Az ülés nagyon jól tart, a kapcsolók tényleg pár centire vannak a kormánytól. A Start gomb megnyomása után amint meghallom a motor hangját, már állóhelyzetben is indul az adrenalin roham. Indulás után jön az a hang, ami olyan, mint a kábítószer: el sem kell érni a 6000 fordulatszámot, már előtte is gyönyörű hangja van. Különösen jó a hatás azokon az utakon, ahol vagy egy fal vagy szikla van az út mellett, mert visszaverődik és még jobban hallatszik a ZENE. Még akkor is nagyon behallatszik, amikor fent van a tető. A 17 colos felnik és a Bridgestone Potenza RE 050 gumik nagyon közvetlen visszajelzést adnak az útról, az úttartásuk kiváló. Ebben az autóban a vezetés valóban élmény, még egy ötperces út a sarki boltba is olyan, mint egy jutalomkör a vidámparkban.

Rossz tulajdonság: az ember legszívesebben megfeledkezne minden másról, és egész nap csak menne.

Kicsit több, mint egy év és 12 ezer km után se tudom levakarni a mosolyt az arcomról. Noha sportautóról van szó, nem kell vele gyorsan menni, hogy érezzem a kiváló mérnöki munka eredményét. Sőt, az úttartás, súlyelosztás (50-50) sokkal inkább megnyilvánul alacsonyabb sebességnél kanyargós utakon. Egy igazi élmény ezzel autózni.

Három év és 25 ezer km után is minden rendben. A fényszórók burája lett kicsit homályos, de vettem egy műanyag polírozó készletet (Meguiar's Headlight Restoration Kit), amiben van egy Plastx nevű műanyag tisztító és polírozó krém meg egy körszivacs, amit fúróra kell ráilleszteni. Két kezelés után úgy néznek ki, mintha újak lennének. Azt vettem még észre, hogy nagyon sokat számít a pontos guminyomás. A kelleténél alacsonyabb nyomásnál sokkal hamarabb elkezd csúszni agresszívebb kanyarodás közben.

A mosást, ápolást én magam végzem Meguiar's és Turtle Wax termékekkel. Mindkettőt tudom ajánlani, különösen a Meguiar's termékeket.

Próbálok előkaparni rossz tulajdonságokat, valamit, amit nem szeretek benne, de nem sikerül. Néhányan panaszkodnak, hogy alacsony fordulatnál kevés a nyomaték és a lóerő. Ez így van, de nekem ez nem egy negatív tulajdonság, hanem inkább pozitív abból a szempontból, hogy alacsony fordulatszámon tartva nem hangos, nem feltűnő. No meg nem is gyilkolom, amiről a legjobb tanúbizonyság, hogy még mindig az eredeti gumik vannak rajta, és legalább 60-70% még a meglévő barázda mélység. Versenypályára még nem vittem, hezitálok is, hogy egyáltalán valaha kivigyem-e. Majd megírom, ha kivittem.

2012. novemberi frissites:

Oktoberben voltam vele a Totalcar palyanapon a Slovakiaringen. Annak ellenere, hogy negyevszakos gumikkal mentem (Continental ExtremeContact DWS) nagyon elvezetes korok voltak.

Jovo (2013) marciusban lesz 6 eves, ezert mar beszereztem a gyertyakat, ekszijat az aktualis cserere. 2011. marciusig a Honda szervizbe hordtam a rendszeres szervizekre, most a szomszedomnal csinalok mindent (olajcsere, szurok csereje, hamarosan ekszij es gyertyacsere). Mobil Super™ 3000 X1 5W-40 olajat hasznalok, kivalo a tapasztalatom vele.

Hiba tovabbra sincs. Az elso lokharitot kellett ujrafujni miutan egy haverom nekinyomta a jardaszegelynek. Tovabba kaptam egy kovet a szelvedobe (a felesegemtol!!) amikor az autopalyan mentunk. O elol a csaladi kocsival, en mogotte. Osszessegeben a fenntartasa rohelyesen olcso.

Feltoltottem egy uj kepet, ami a Slovakiaringen keszult.

2016 novemberi update

2014 augusztus 20-an mentünk 4 kört a Nordschleife-en, fantasztikus élmény volt. Ugyancsak 2014-ben vettem rá egy keménytetőt az ebay-en. A tető ezüst szinű volt, lefestettük pirosra, nagyon jó lett. Raktam fel erről is képet. Télen nagyon jó a keménytető, csendesebb, jobb a hőérzet. 2016 októberben raktam bele új aksit. Olajcsere is volt, Shell Helix Ultra 0W-40 olajat raktak bele a Duna Hondánál, nagyon meg vagyok velük elégedve.

Hibalista

- Az első 3000 km után nyilván semmi, de nem is számítok arra, hogy bármi is elromoljon. Ez egy Honda... - - 12200 km után semmi. Kőfelverés miatt kellett szélvédőt cserélni.

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó Honda Szerviz

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 46056
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Honda Accord Következő autója? Egyelőre nem veszek másik autót
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda S2000 1999 (1999)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)