Próbáld ki, és te is a híve leszel
Szöveges ítélet
Erre az autora is igaz, ha torodsz vele, meghalalja. 10 000- kent olaj(jo minosegu) csere es rendszeres olajszint ellenorzes, mivel szereti az olajat enni ha porgeted. Es nem tudod megallni, hogy ne porgesd a vti miatt. 5500-tol megjon az ero es az a gyonyoru hang. Nekem csak a legszuro lett lecserelve AEM-re es kipufogot mar nem is akartam cserelni.
Alacsony fordulaton nem volt hangja igy ha akartam nem tuntem ki a forgalombol. Rendorok ellen hasznos, mivel errefele szeretik megallitani a hangos "tuningcsodakat" (106, saxo, astra, corsa, evo, wrx). A futomu ultetve volt es az osszkerek kormanyzassal egyutt iszonyu jo utfekvese volt. Kanyarban ha nyomod neki az ivkulso kerekre tobb nyomatekot juttat es igy segit iranyban tartani. A kormanyzas nagyon kozvetlen, kanyargos uton elvezet vele menni, otthagyod a joval erosebb, de nehezebb autokat. Igazan elheto auto volt. Volt benne tempomat, legkondi, ulesfutes, futheto elekt. tukor, elektromos ablak, teto.
Nehany kisebb, bosszanto tulajdonsaga volt neki. Fogyasztas: 10,5 ala nem sikerult soha levinni, mondjuk szerettem neki nyomni. Autopalyan 160-nal 5.-ben tobb mint 5000-et forgott es ott mar hangja volt ami kicsit idegesito hosszu tavon. Hianyzik a 6. belole. A helykinalat szuk, foleg hatul. Az elso ulesek nem tamasztjak a derekat megfeleloen, hosszu uton kenyelmetlen.Tolatni megkell vele tanulni a hatso kerek kormanyzasa miatt, viszont kis helyen meg lehet vele fordulni. Ajtok ablakkeretenel kis rozsdapottyek ket helyen, hogy miert azt nem tudom.
Problema igazabol nem volt vele. Egy szimmering csere volt, fektarcsak + betetek, olajcserek. Amikor vettem a legzsak visszajelzoje allandoan vilagitott, csak kontakt hiba volt.
Sokaknak nem tetszik a formaja de nekem bejott, mar megvaltam tole mert a 200 lo mar keves volt. Tobbet akartam. Beszamitottak a Skyline gtr araba amit vettem helyette, de masodik autonak lehet hogy ujra veszek majd egyet.
Ez volt a masodik Hondam es azt mondom a hondanal tudnak valamit. 170000 km-rel ugy indult es jart a motor mintha uj lenne ugy, hogy 8300-ig porgethetted. A civicemet 250 000 km-rel adtam el, problema nelkul. Multkor talalkoztam a sraccal aki megvette. Most 273 000 km van benne es a motorja meg mindig gond nelkul jar es huz.
Hibalista
- vtec vezerlesnel a szimmering engedte az olajat, egyebkent semmi!!!
Ide hordtam szervizbe
Smiths of Fleet, Crookham road, Fleet. idosebb szerelo, tobb mint 25 eve szerel hondakat
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 154000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | civic coupe | Következő autója? | Nissan Skyline R33 GTR |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |