Még fáj! (Az elválás)
Szöveges ítélet
Kettő is volt belőle, svájci bontószökevény. Egy hátsó ablaktörlős arany és egy későbbi ´83-as bordó tengersok km-rel. Az utóbbit gyári állapotra restauráltam, az alkatrészek repülőn 48 órán belül jöttek a 13 éves kocsihoz. Minden perc öröm volt vele, egy kis USA-feeling lengte körül az akkori golfok és béemvék körében. (Akkor még azt hittük, hogy Amerika az autós bezzeg-ország.) Ezt az autót csak a mostani katana-Civichez lehet hasonlítani, csak ezt még nem Swindonban barmolták össze! Úgy lógott ki a sorból, mint egy Heckler & Koch az M 16-osok és AK 47-esek közül. A kezelési könyvét még ennyi év után is fátyolos szemmel olvasgatom.
Azóta tudom, hogy a nálunk kapható összes autós újság burkolt német-autó reklám ügyesen csomagolva. Miért vezeti 2008-ban a BMW az ADAC statisztikát? A saját assistance szolgáltatása halássza el az elromlott kocsikat a sárga angyal előtt!
Ha sikerül, veszek még egy 6 hengeres Accordot. A többi megvolt azóta, még a 650-es kéthengeres kisteherautó is. A Honda több mint egy multi, filozófia, amivel nem mindenki képes azonosulni. (Vagy hit, vagy politikai pártállás)
Barátaim! Tanácsom a következő:
HONDA, SONY, TOSHIBA, keresd a felkelő napot!
Áldassék Soichiro Honda Úr neve, mindörökké!
(Vállalkozó, levelezőn végzett mérnök és maximalista)
Melyik autógyár független, melyik épített Jet-et, lépegető robotot? Az Audi-BMW-Mercedes még együtt sem...
Hibalista
- bal hátsó lengéscsillapító
- tengelykapcsoló munkahenger
-
Ide hordtam szervizbe
importőr magáncég (apport)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
self-made
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 80 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1310 TLX | Következő autója? | Honda Civic |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
