A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2006-2012)

Cr-V 2.0 i-VTEC Elegance 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Sokadik japán csodám

Szöveges ítélet

nem terveztem cr-v-t venni, a mazda6-tal teljesen elégedett voltam, és türelmetlenül vártam a mazda cx-7-et. szerencsétlenségemre a pécsi honda szalontól kb 500 m-re lakunk, így naponta elmegyek előtte egyszer-kétszer. amikor megjelent a cr-v a kirakatban, addigra már néhény cikket olvastam róla autós újságokban, és a neten, így hát kívácsian bementem. megtetszett. fél óra múlva az egész család velem tartott, mindenkinek bejött.

egy gond volt : nem igazán akartam autót venni, de nálam mindig beindul a vezérhangya, és addig nem nyugszom meg, amíg vmi nem történik.

egy-két hét gondolkodás, ajánlatkérés különböző kereskedésekből, aztán a pécsiből egy visszautasíthatatlan ár a tulajtól : következik a szerződéskötés. a 4 éves avensist, amit a feleésgem használt, beszámolták, így a mazda6 is megmaradt neki, én pedig beülhettem a 2 raktáron lévő autóból a feketébe, amit a gyerekek választottak az ezüst helyett (ami pedig egy jó ismerősömé lett egy héttel később)

a kocsi tökéletes. volt már hondám (2 crx, hr-v), és egy csomó japán autóm (2 carina, avensis, mazda6), így nagyon jó olyan érzéssel beülni, hogy tudom : soha semmi gond nem lehet vele, ellentétben az ajnározott német és egyéb márkákkal (én konkrétan volvo s80-al szívtam sokat, ld soha többé svédet c. ítéletemet).

a kasztni dögös, sportos, a sok króm elegáns, az üléshelyzet tökéletes : a teljes forgalom átlátható.

az ajtók 90 fokban nyílnak, így a három gyerek beültetése gyerekjáték a hátsó - előre-hátra tologatható és döntögethető - ülésekre. a hely elöl-hátul bőven elég, a csomagtartó a 6-os kombimmal is felveszi a versenyt. jó ötlet a kettéosztása, rendszeresen használom a polcot.

vezetni nagyon könnyű a kocsit, a kezelőszervek kézre állnak, tökéletesen működnek, a kormány, váltó nagyon klafa.

a motor igazán hondás, 6-7000-ig simán pörgethető, ilyenkor a hangja is kellemes.

a fogyasztás az eddigi 15000km-en átlagban 8,8 (az egyik napi mérőt az elején nulláztam, azóta méri).

városban 9l-el elmegy (Pécsett), országúton, szabályokat betartva 8l, autópályán 10-11l.

az idén ötször voltam vele az adrián (eddig), letenyétől végig autópályákon, ez azért megdobta az addigi átlagot, ez vitte fel 8,8-ra. horvátországban az autópályán kívül a szabályokat igyekszem betartani (rendszeresen megbüntettek, a legtöbb 800kn volt), ekkor 7l-el is elmegy a kocsi.

városban nagyon jó vezetni, mivel a magassága miatt magabiztossá tesz, átlátnia forgalmat, országúton kényelmes, autópályán 150-el lazán elmegy, efölött már hangos és izgalmas, habár 190-el is mentem vele, a hat sebesség ekkor nagyon jó.

köves, földes, sziklás utakra is merészkedtünk az isztrián, dalmáciában, vir-szigeten, itt is remekül helytállt, és olyan helyekre jutottunk el vele, ahová egy szgk-val az ember nem is merészkedik.

a gyerekek imádják, és a feleségem is előszeretettel használja ezt a kocsit, ha éppen otthon vagyok.

a pécsi szerviz tökéletes, normális árakon, korrektül dolgoznak, apróságokat pillanatok alatt megoldják, ld csomagtérzár, ill. egyszer vmi kő beszorult a bal hátsó keréknél, iszonyatos hangot adott, de 3 perc alatt - miután házhoz jöttek a kocsiért - megjavították - természetesen ingyen.

2007.12.08.

túl 23000km-en.

a fogyasztás - talán a hideg miatt - már 9 l fölött van átlagban a 23e km-en, ha csak városban megyek, dugókban, 10l-t megeszik.

a kocsi gyönyörű, sokan megnézik, és jó látni, hogy egyre több fogy belőle - nyilván azért, mert kategóriájában a legjobb.

egy apróság : kiszámíthatatlan módon, kb hetente egyszer a rádión egyik - másik fm adó elhangoldódik, a többi persze működik - fogalmam sincs, miért (igaz, kb 8 mp alatt újraprogramozom).

egy-két alkalommal az elmúlt fél évben az elektromos tükörbehajtás önálló életre kelt, amikor gyújtást adtam, a tükör - anélkül, hogy a gombot megnyomtam volna - magától bacsukódott, vagy éppen kinyílt.

ami nagyon tetszett, az első hó alatt : pécsről komlóra mentem, és gyakorlatilag akadály nélkül keltem áta mecseken, amikor számtalan - téli gumival is felszerelt - autó éppen csak lavírozot, vagy csúszkált, a crvnek meg sem kottyan az út, igazán élveztem.

az utóbbi hetek esős- csúszós útjain is teljesen más vezetni, mint egy kétkerék-meghajtásút, gyakorlatilag úgy megy a kanyarkokban, mint egy sínautó, a szerpentinen mostanában nincsen ellenfél, a kanyarokban mindenkit otthagyok vele.

2008.05.28. a múlt héten volt a 40000-s szerviz, a kocsival minden rendben, a hátulról kb 1 hónapja érkező kellemetlen hangok megszűntek.

a fogyasztás 8-8,5 l, a hétvégén sopronban volltam, szabályokat betartottam, így az átlag 7,7 l volt, alig hittem a szememnek, egyfajta sportot űzök már ebből is, hogy mennyire tudom lejjebb vinni, ebben segít a jelenlegi szabályozás is, hiszen nem is merek gyorsan menni.

a kocsival minden rendben, hibátlan, nagyon kedveljük. éljenek a japánok !

2009.04.19.

eltelt egy év, és még mindig nagyon király az autó, semmi probléma vele.

télen, hóban szuper, a mecseki szerpentinen - sok tdi meglepetésére - verhetetlen, ha végig harmadikban, 5e forulattól felfelé vezetem.

télen a fogyasztás 9-9,5 liter, most már 8,5-9 a stílustól függően, de pl tegnapelőtt a hatoson szigetvártól pécsig 85-90-es tempónál 6,9 volt, igaz ez csak nagy odafigyeléssel, és az első városi métereken már simán 7,5 fölé csúszik.

ja, a rádió még mindig elhangolódik, de már teljesen természetesnek veszem.

imádom !

Hibalista

- csomagtartó zárszerkezet kilazult, kb 10 perc alatt javították, első tompított világítás - egyik kiégett, mindkettőt cserélték, mert vmi gonda van a sarukkal - ez vmi gyári hiba lesz, mindenki készüljön rá, kb 36000 km után a hátsó kerekek felől éles kanyarodáskor furcsa, tompa hangok ... a 40000-es szerviznél vmi olajat töltöttek bele hátra, és a kellemetzlen hang megszűnt - bocs, de qrvára nem értek hozzá, hogy mi lehetett a baj, a lényeg, hogy volt-nincs.

Ide hordtam szervizbe

honda STE-BA Kft Pécs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 74000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 6 2.0 CD TE Következő autója? mazda cx-7 vagy lexus rx400h
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2006 (2006)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)