A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2006-2012)

Cr-V 2.2 iCDTi S&L 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Ez AZ!

Szöveges ítélet

2007. 05.10.
Az autó gyakorlatilag 8 órája van nálam. Az első benyomásokat....hát azt hagyjuk, mert valami bitang jól néz ki, de ezt már tudtam eddig is!
Jelenleg 1000 km-ig a bejáratás km-it tesszük meg együtt Csiróval (Ő a Kocsi), addig nincs nagy gáz, nincs komolyabb előzés, de aztán ...!!!
Az első komolyabb probléma, hogy mivel szálfa termet vagyok,(kis jóindulattal 172 cm ) a biciklit nem fogom tudni felszerelni (megint a Baumax jár jól, mert vennem kell egy kis létrát).
A nyílt napon tett próbakör alatt hátránynak éreztem a gyenge hangú dudát és a kartámasz keskenységét. A dudára megvan a megoldás: ha az alsó részén nyomom meg, akkor tényleg gyenge a hangja, de ha a tetejére nehézkedem rá, (amúgy emberesen) akkor előjön belőle a szamuráj!!
A kartámasz továbbra is keskeny, de ez van.
A családom meg van érte őrülve, különösen a feleségem próbál a bal 1 -ért harcolni, mert: jó magas, jól kilát belőle, stb. stb.
Egy tény: akkora batár, hogy a biztonság érzete kézzel fogható, iszonyú magabiztos, BAROMI JÓ ÉRZÉS!
Kicsit furcsának tartom, hogy 2000-es fordulatszámtól írja a könyve, hogy a nyomaték rendelkezésre áll, szerintem kb. 2800-tól kezd el húzni, de lehet, hogy csak a bejáratás miatt van ez, majd meglátjuk.

2007. 05. 30. 1300 km:
A bejáratás megtörtént. Érzelemben változás nincs, hihetetlen jó vezetni.
Tapasztalatok: a sebességváltó bejáratódott, sokkal finomabban jár, tudja a dolgát, az 5-öst és a 6-ost még "mutatni" kell neki. Olajfogyást nem érzékeltem.
Fogyasztása 7.5 l/100 km volt (ennek nagy része városban volt), de a komputer tényleg csal 0,3 l-t , vagyis ténylegesen a mutatottnál több a számított.
Nyomatéka nagyon jó, élmény vele a gyorsítás, de a fordulatszámnak 2500 fölött kell lennie.
Tetőcsomagtartóban nem a gyárit javaslom, mert olyan széles az átkötőrúd, hogy a kerékpártartónál, tetőboxnál le kell cserélni az összes lefogató szerkezetet. Pl. a Thule már kijött a saját tetőcsomagtartójával, ahol "eurokonform" a tartórúd, amihez változtatás nélkül megfelel minden eddig bevásárolt "tetőcucc". Sikerült a csomagtartóba tálcát szereznem, potom 10500 Ft-ért, mit külföldről hoztak be. Teljesen tuti.

2007.08.14. 11.000 km
Túl egy Görögországi nyaraláson.
Na ez már egy értékelhető szám! Rosszindulatúak ne olvassák tovább, mert semmi sem változott, majdnem minden teljesen OK! Az autó nagyon jól megy, a fogyasztása a görög út alatt 7,4 l/100 km volt (teljesen megpakolva, full klímával)! Apropó klíma: Olaszországban a Vectra klímája 30 fokban egyszerűen megadta magát, a Honda 39-41 fokban úgy csinált 22-t a kabinban, mint a pinty! Nagyon kényelmes: 1100 km-t vezettem egyhuzamban, de nem az autó fárasztott ki, hanem az, hogy folyamatosan lesni kellett a szerb rendőröket, mert Szerbia tele van 60-as táblákkal az állítólagos autópályájukon!
A görög út előtt 1 l olajat kellett a motorba öntenem, de az azóta eltelt 6000 km alatt már nem fogyasztott semmit -magyarul úgy tűnik bejáratódott-.
Tapasztalatok: a panoráma tetőablaknak gyakorlatilag semmi haszna, csak kényelmi értéke van. A tetőablak legnagyobb érdeme az az S&L opcióban hozzá kapott hővédő üvegezés, amit a ´B´ oszloptól kap az ember: érezhetően levesz a napsugárzás erejéből és sokkal kellemesebb az utazás, mint elől -mármint a hőmérsékletet tekintve-.
Az ülés kárpitjába nagyon könnyű beleizzadni, ezt nem ártott volna valami másból csinálni.

2008.03.24. 28000 km

"Téli" tapasztalat: nem csúszik, nem riszál, megy. De azt magabiztosan. A biztonság kedvéért azért vettem rá téligumit, de egy tesztben azt olvastam, hogy a gyári Conti is jól viselkedik a havon.

Amit néhány más véleményben írtak az nekem is előjött: a visszapillantó néha magától beindul, a rádió elveszíti a beállított állomást, de ezekkel együtt lehet élni, nem befolyásoló tényező. Nálam a csomagtér elválasztó polc felső része a "tisztaszoba", ott lakik a kabátom, alul meg elfér minden más.

Az érzés továbbra is változatlan: nagyon-nagyon jó vezetni, kényelmes, nagyon tágas, az ember minden reggel várja, hogy újra beleülhessen, eddig nagyon jó választás volt!

2009.02.10. 54000 km
Tulajdonképpen semmi sem történt, csak eltelt majdnem 1 év a legutóbbi írásom óta. Még mindig nagyon jó vezetni, az autó remek. Hiba azóta sem fordult vele elő, ablakmosó folyadékon és minimális (kb. 2 dl/20 Ekm) olajon kívül csak az a kérdés, hogy gázolaj van-e benne és már indulhatunk is. Nagyon jó autó.

2010.08.22. 114.000 km
Ismét eltelt 1 (bő) év és immár túl a 100.000-es értéken. Még mindig nagyon jó az autó. A rádióállomás-kihagyás miatt a rádiót még garancia időn belül kicserélték, minden különösebb gond nélkül. Az eddig eltelt 3,5 év alatt egyetlen izzó égett ki a hátsó lámpában, de azt szerelő nélkül is ki tudtam cserélni.
Mivel eddig (az egyik barátom tanácsára) csak kézi mosóban járt a gépjármű, a fényezése olyan, mintha még mindig új lenne. Ha nem ilyen autóm lenne, ilyet akarnék venni!
Gyakorlatilag kutya baja, és megy, mint az ördög! Jó konstrukció.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Sajnos nem tudták a parkradart rendesen beszerelni, a multiképernyőn nem mutatja a közeli tárgyakat, csak hangja van. 1 "furcsaság": amikor átvettem a szervízben a kocsit a kerekekben 3,5 BAR volt a nyomás a gyári 2,1-2,3-hoz képest !!! Mióta leengedtem sokkal lágyabban rugózik, nem olyan, mint egy szöcske.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 114000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Vectra 1.8 Következő autója? Új autónál?!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2006 (2006)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)