4Gen VTEC Turbo
Szöveges ítélet
Az autót kicsit leharcolt állapotban vettük. A cél az volt, hogy egy egyedi turbós Hondát csináljunk. Az autó ECU-ja könnyen átalakítható és programozható. Ez volt az első lépés. Ezek után darabokra szedtük a motort. Egy 92-ös Honda Civic ESI VTEC-es hengerfeje és dugattyúi kerültek az autóba, majd egy Garrett T3-as turbó. A nyomás "csupán" 0.5bar, de az élmény amit nyújt....... :)
C4G forever!
Bővebben: http://www.civic4g.hu
Hibalista
- Kuplung
Ide hordtam szervizbe
Amit lehet, saját magam csinálok.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 309 GTi | Következő autója? | Jó kérdés. Japán lesz az biztos. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |