Csak ennyi: ez egy Honda!
Szöveges ítélet
Előnyei:
1. nagy méret, és csomagtér. Megdöbbentő, de amikor hűtőt vettem (120 cm magas!) el tudtam hozni vele, nem kellett utánfutót, sőt kiszállítást sem fizetni! A raktáros nem hitt a szemének amikor beraktuk!
2. kényelmes, kellemes vezetési élmény: az automata sebváltó nagyon megbízható, tudja mikor-milyen fokozatban a legjobb kapcsolnia. Az első 2 hónapban meg kellett szokni a hosszát az autónak,
3. jó motor teljesítmény: 140-ről 170-re olyan hamar felgyorsul, hogy szinte az ember észre sem veszi. Sokszor kell ellenőriznem, nehogy jelentősen túllépjem a sebességkorlátot.
4. fogyasztása egész jó, az elődje (Mitsubishi Carisma 1.6) is pont ennyit fogyasztott, bár ezt az autómat garázsból-garázsba használom vegyesen (20 km autópálya, 10 km városi csúcs).
5. gyönyörű design, még mindig nagyon szép autó, sok ismerősömnek ez az autó volt a vágya amikor megjelent. Még most sem (2015-ben) elavult ez a forma, sőt elég sportos.
6. Nagyon jó menettulajdonságok: bármelyik kanyart olyan határozottan és sportosan be lehet venni vele, hogy akármelyik "csúcs" BMW-t, Audi-t otthagyja az ember.
Hátrányok, hibák:
1. a fékek: lehetnének határozottabbak, persze ezek is megfogják az autót ha meg kell hirtelen állni, de kicsit lehetett volna erősebbek. Ezt sok fórumon lehet olvasni. De persze probléma még ebből nem volt, tehát az autót biztonságosan meg tudja állítani,
2. hátsó ajtó két oldalán a karosszéria kialakítás nem túl jó megoldás, mivel felnyitott állapotban ezek egyfajta nyúlványként lefelé állnak, és bizony többször is sikerült lefejelni ezeket. Mivel viszonylag hegyesek, így baromi fájdalmat okoznak.
Hibalista
- Eddig igazán sokmindent nem kellett cserélni! Hihetettlenül megbízható autó, szinte az olajcserén kívűl mást nem kellett fizetni. - - Amit mégis: - - 2011-ben kb. 88000 kn-nél a 6 éves akkumulátor cseréje, - 2013-ban, kb. 150000 km-nél 2 db első féktárcsa + betétek: kb. 50 eFt mindennel együtt, - 2014-ben, kb. 169000 km-nél 2 db első lengőkar szilent: 2 db szilent 14 eFt + szerelés 12 eFt, - - Amikor elvittem a szilentek cseréjére, a szerelő megkérdezte, hogy mikor cseréltem kipufogó rendszert. Ledöbbent, hogy ennyi idősen, és kilométerrel még az eredeti van fent, és ráadásul ilyen jó állapotban!
Ide hordtam szervizbe
Az első tulajdonosa egy cég volt, ők a Dunaautó-hoz vitték.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Nippon Autó Kft,Medi-car Kft.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Carisma | Következő autója? | Civic, vagy Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |