A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (1998-2002)

Accord 2.0 ESi Aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jókép? és megbízható utitárs

Szöveges ítélet

5 éve van a családban. Szerintem az egyik legszebb változatát sikerült megvennünk. Igaz el?ször óckodtunk a bordó metáltól és a bézs bels?t?l, de gyönyör? színösszeállítás és igazán kellemes látványt nyújt az autó. Szeretem a sportos és egyben elegáns külsejét.
147LE, gyarilag 200-as vegsebesseg, 4 fokozatu automata. Hat igen. Az auto tokeletessegebe egyedul csak ez a 4 fokozatu automata valto rondit bele egy picit. Felreertes ne essek. Az automatika kivaloan valtogat, es nagyon-nagyon kenyelmes hosszutavon meg persze dugoban. Meg a valton szekvencialis kapcsolo is hordoz magaban nemi lehetoseget elmenyautozasra, igaz a 4 fokozat kozott nem sokat tudunk kapcsolgatni. Inkabb arra jo ha dimbes-dombos videken szeretnenk az autoban folyamatos erotartalekot tudni. A fo problema a 4 fokozattal az elosztasuk. Az 1-es, 2-es, 3-as meg elmegy itt nagyon jol huz vegig az auto (2-esben 110-g porgetheto, 3-as 155). A problema ott van, hogy ha 150-nel az automatika felvalt 4-esbe, akkor a 150-160-as tartomanyban keletkezik egy teljesitmenylyuk es sajnos emelkedon nem tudja tartani a tempomattal esetlegesen beallitott 150-160-as temot, foleg ha meg van pakolva a kocsi. Erdekes modon 170-tol ujra feleled a kocsi es pl. a 180-at jobban tudja tartani emelkedon, mint 150-160 kozott. Tegnap probaltam ki eloszor, hogy mennyit bir az auto a nemet autopalyan. Az ora 215-ot mutatott. A 4. fokozatban meg benne volt a 220, de valszeg azt mar csak lejton birta volna.
Osszegezve egy nagyon elegans, fiatalos, sportos megjelenesu auto. Elkepesztoen kenyelmes hosszu utak soran. Tegnap 1000km-ert vezettem le egyedul, egy megallassal es ugy szalltam ki az autobol, hogy semmim nem fajt es nem volt elgemberedve. Ebben asszem segitett az automata legkondi es a gerinctamasszal es kivalo oldaltartassal rendelkezo ulesek.

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi.
- Idegesít? apróság: tartós nagy sebességnél autópályán ez a VTEC motor eszi az olajat. Ha az ember megtesz így néhány ezer kilométert két olajcsere között, érdemes néha ránézni az olajszintre. Apró hiba, de kemény következményei lehetnek.

Ide hordtam szervizbe

Honda Szabó

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? accord Következő autója? Honda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 1998 (1998 - 2002)

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)