A megbízhatóság mintapéldánya
Szöveges ítélet
10évesen került hozzám.
Úgy kezdődött, hogy a munkatáraimmal Pécsről Vácra egy alapjárat nélküli VW 1.Golffal felmentünk.
Első ránézésre nagyon jó állapotban volt. A csomagtartó meg volt nyomva. 1nappal korábban történt mielőtt mentünk.
Átültem az Accordba és megmozgattam a váltót. OTT ELDŐLT MINDEN, de nem szóltam senkinek.
Munkatársam is beült és hasonlóan kezdte. Rám nézett... tudtam mi játszódik le benne, hiszen 1percel előtte én is átéltem.
Mivel alkudni akartunk nem lelkendeztem. Az eladó viszonylag olcsón adta (1millió). Akkoriban ezek 10-15%-al többért mentek.
Hajthatatlan volt az összeget illetően. Úgy tettem mintha hezitálnék, de megalkudtunk. Megkaptam felnistől a téli gumikat.
Nagy csalódás volt, hogy nem tudtam egyből elhozni az apró sérülése miatt. Előleg...
1héttel később visszamentünk. És kifizettem teljesen.
Rengeteg hölgy tudna mesélni a hátsó ülés milyen tágas lehet egy-két pásztorórára.
Csak annyit mondok a hátsó ülések többet voltak egy időben takarítva, mint a WC pereme.
Azóta mindenhova elvitt, ahova elindultam vele.
Csak 1x nem, de akkor tetőre állítottam egy árokba némi alkohol társaságában. Az a görbe este 450e plusz kiadást jelentett, pedig kb 1km/órával csúsztam bele az árokba.
Tető lakatolás 100e
Bal első idom 20e
Bal első ajtó 20e
Teljes fényezés 170e
Egyéb apróbb költségek.
Ez 5éve történt.
Azóta elköltöztem az ország más részére. Első időben sokat ingáztam vele. És azt kell mondanom, ezt az autót a távolságok leküzdésére találták ki. Nagyon lágy rugózása, de határozott úttartása van. Bedől a kanyarba, de utána mint a szög megáll. Nem zörög benne most sem semmi. Néha mikor átülök egy fiatal autóba, azok majd leverik a vesém a magyar utakon.
Sajnos megérett a gondolat egy újabb autóra, de nem merem eladni.
Félek nem lesz többet ilyen jó autóm.
Úgyhogy szerintem marad még, amíg a hamarosan születendő fiam az óvodát meg nem kezdi.
Angliában rakták össze, de Japán minőségi termék.
Kicsivel többet eszik, kicsivel drágább az alkatrész, de ritkán látogatjuk a Doktort...
Hibalista
- Olaj Kartel szét volt rohadva (8e) 8éve - EGR szelep (sosem volt jó, de ki is van iktatva, kb mióta nálam van). - Hátsó dob 2x (60e) 8éve és 2éve - Hátsó kerékívek rohadása (10e) 6éve azóta is ok - Középső dob katalizátorral (40e) 5éve - Első fékbetétek 2x (3e/db) 8éve és 4éve - Első tárcsafékek (10e/db) 4éve - Hátsó tárcsafékek (10e) 4éve - Hátsó fékmunkahengerek 2db (80e) 2éve - Fékcsövek szétrohadtak (12e) 3éve - Hátsó ajtó zár (0e) 8éve - Bal első ajtónyitás érzékelő (3e) 8éve - Jobb féltengely csapágyak (20e) 3éve - Gumiharangok (2e) 8éve és 3éve - Évente kiég mindkét első izzó (1,5e/év) - Első lengőkarok (40e) 2éve - Olaj és szűrőcserék (10e/15ekm) - Leesik a tetőkárpit (még várat magára) - Téli nyári gumi garnitúrák 1-1 (120e) 8év alatt - Vezérlés: szíjak, görgők, stb (50e) 4éve
Ide hordtam szervizbe
Pécsett: egy Honda specialistához (Nagykozár)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Kecskeméten: aki éppen ráért
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 147000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf 1. | Következő autója? | S40 vagy S60 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |