Gizi - az OROSZ technika átka
Szöveges ítélet
N?véremék vállalkozók, lettek ezért vettek egy 1976-os Ford Transitot, de nem váltotta be a reményeket. Ezért vettek egy 1996-os 2500 ccm-es, benzin-gázos "dobozos" GAZ Gazella Duettet, ami 7 személyes volt. 6 évesen vették meg kb. 113e km-rel. kb. 2 hónap mulva jöttek el? a hibák! ajtozárak tönkrementek, a hátsóajtó lakattal volt lezárva. Oldalsó ajtó hajlamos volt menet közben kinyilni! (akkor volt az igazi, amikor az M7-esen telepakolva kinyilt!) Zárakat a n?vérem végén már rutinból javította. Mindig ette az olajat, vízet. az ülések alatt, mindig kb. 15-20 darab 2 literes palackok voltak tele vizzel, hogy után lehessen tölteni a hüt?vízet. Az autó 2-3 hét üzemelés után, mindig 1 hétig autószerel?nél volt. Miel?tt mindenki megijedne: azt is hozzá teszem, hogy az auto minimum napi 400 km-ert tett meg! Minden NAP!!! Víz csöveket is elég s?r?n kellett cserélni. Egyszer az M7-esen Érdnél elszakadt a vízcs?, és szigetel?szalaggal tekertem be. Egészen Székesfehérvárig birta! Ott egy szerel? hiányában, kínomban egy porvéd?gumics?vel helyetesítettem a repedt cs?vet. Amivel Lepsényig eljutottam!!! Onnan automent? hozott haza!( azota is külön köszönet az E**O kutasnak, és Balunak (autóment?s) segítségéért!
maximális sebessége 90 km/h volt! többel nem mertünk menni, nehogy szétessen! Dombnak felfelé csak er?s lendülettel lehetett felmenni! Azért el?nye is voltaz autónak! Nagyon kicsi a fordulási íve! Ahol a Gizivel megfordultam, ott a Ducattoval nem lehetett!!! A koccanásokat, ütéseket nagyon jol bírta, de végül a sok kínszenvedést megunva elakartuk adni, de épp hogy meg mondtuk, hogy milyen márka, már nem kellett senkinek sem. 2004 szeptemberében leadtuk a rendszámot róla, majd 3 hete adtuk el alkatrésznek 35 ezer forintért.
Hibalista
- Minden, amit el lehet képzelni! :(
- ajtózárak szét estek,
- kerekek rettentöen gyorsan koptak,
- benzinnel nem ment, gázzal élet veszélyes volt vele közlekedni!
- hengerfej tömítést 3 havonta cserélni kellett
- motor-, és váltóolaj folyamatosan szivárgott
- motorblokk és hengerfej felújítást 6-9 havonként kellett csinálni rajta
-
Ide hordtam szervizbe
N?véremék egyik autoszerel? ismer?se! Bár ne vitték volna hozzá! :(
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Sufni barkácsolás
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 113000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | Ford Transit ´76 | Következő autója? | FIAT Ducatto 2,3 jtdi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |