Segédautónak jó!
Szöveges ítélet
Főautónak kevés,segédautónak jó.
Nekünk 3db volt belőle,de mindig,mint 2. autóként funkcionált.
Az első:´85ös évjárat-kis műszerfalas.A második´88as olivazöld,új műszerfal,de még dinamós és végül talán a legjobban sikerült verzió az E típus sárga színben´90ből generátoros,indítókulcsos.
Alapvető szabály ezeket meghajtani nem szabad,utazósebessége 70-80km/h,és ennyi.Nyélen esetleg100-110km/h.
Kaszni korrózióra hajlamos.Motor hangos,relatíve takarékos.Kevésbé megbízható.Sebváltó is gázos -főleg az 1.fokozat.
Kisegítő-pótautónak jó.
Hibalista
- Kopó dolgok-az egész autó az.
Ide hordtam szervizbe
Házilag javítható típus.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | GOLF II GTD | Következő autója? | Fiat Tipo 1.9TD |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |