A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Probe (1993-1998)

Probe 2.5 24v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Youngtimer Car

Szöveges ítélet

Németorszagban vettem az autót, egy kereskedőtől aki félig németül félig olaszul próbált kommunikálni. Így az autó előéletéről nem sokat tudtam meg. Konkréran ilyen autóert mentem. Ez volt a második amit megnéztem, az első után ami egy szakadt betegágy volt, felüdülés volt látni ezt enyhén matt fényezéstől eltekintve nagyon megkímélt allapotú autót... A kárpitok.. minta levették volna a cipőt minden alkalommal amikor beszálltak. Semmi gagyi tuning nem volt ami már sajnos önmagában is ritka ennél a típusnál. Gyari kipufogórendszer stb. Van az az érzés amikor először beleülsz egy autóba, megfogod a kormányt megmozgatod a váltót, benyomod a pedálokat... És kialakul benned egy kép az autóról.. Ebben nagyon jó a probe.. minden része finoman működik. A szervó kellően kemény, a valtó precíz.. Prérium kategóriás autókat idéz az érzése.. A V6-os hang nagyon sokat dob az amúgy is hangulatos autón.. A gyári rendszerrel nagyon halk az autó, apaljáraton szinte hangtalan. De forgatva kellemes, sportos hangja van. Autopalyan finom V6 morgás hallatszik. A 163 lóerős mazda motor szépen viszi a kasztnit.. (Azért egy kicsit erősebb motorral is el tudnám képzelni) A motorkellő nyomatékkal rendelkezik alacsony fordulaton is, de 4500as fordulattól idul el igazán kb. 6000ig. A 2. Sebesség lehetne kicsit rövidebb.. Amikor kigyorsítasz egyesben valtasz 2.ba 4000re esik vissza a fordulat es 4500fele indul csak meg. A fogyasztást tekinve elméletileg 7.5 is ellehet vele menni autopalyan, ezt meg nekem nem sikerult kihozni belole, de nem is probaltam. Nalam 8.8-10,5 a legalacsonyabb legmagasabb fogyasztas, ebben benne van az is hogy egyszer ketszer odalepek neki. Az autó futóműve nem épp a kényelmes kategória. Inkabb sportosra szabott kemény, de még turhető a komfortérzet is. Az ülesek kénylemesek.felfujhato oldal és deréktámasszal. De csak a vezetőoldalon. Tetszenek az apró extrák az autón, hogy pl. Sötétben világít az ajtón a kucsjuk, hogy könnyen beletalálj... A főbb kényelmi extrák megvannak benne klíma, fűthető tükrök, automata elektromos ablakok, labtervilágítás, a fekete tetőkárpit es napelenzo(mindkétoldalt világitással ellátva) sokat dob a belsején. A fűtés vezérlése érdekes.. Van hőfok állító, de ha max melegre állítod is langyosat fúj.. és úgy lesz egyre melegebb ha magasabb fokozatba kapcsolod a ventillátort is. Fura de eszrevehetlenül csinál kellemes hőmérsékletet az autóba. Úgyhogy tetszik a megoldás. Sajnos a gyari fejegyseget nem kaptam az autohoz. Egy pioneer X380Bt-t taktam bele. A gyari hangszorokkal meglepően jól szól. A mélyek nagyon alacsonyról indulnak. Minőségi hangzás de nem tul nagy hangerőn. Menetközben már lejetne hangosabb is. A csomagtaro hatalmas. Boven lehet bele pakolni. A ket hatso utas helyeben nem szivesen lennek.. eleg kicsi a hely, de ha ugy alakul kibirhato. Összességeben egy nagyon szerethető, megbízható autó. Nyugodtan merném ajanlani bárkinek. Az autót meglepően sokan megnézik, talán a ritkasága miatt. Sokszor megdicserik.

Hibalista

- Vízpumpa- kb 15.000 - Imobiliser kontakt hiba. - Ezenkivul csak rendszwres karbantartas. - Vezerles bardi kedvezmennyel 35000 - Gyertyakabelek 23.000 (gyertyakabeles öreg) a bardiban 60.000 lett volna es meg jobbminosegu kabeleket is kaptam ennyiert. - Gyujtogyertyak 10.000 - Kuplung 25000 - Gyari ford 5w30 Olaj plusz mann szuro kb. 12000 bardi - Uj akksi 23000 - Generator bontottan 15.000 (nem talatam felujitot) - valtolaj csere 2.3 (tehat 3 liter) 8ezer - Hirtelen más nem jut eszembe

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 144000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Probe 1993

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)