A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mustang (2004)

Mustang 4.0 V6 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Feel the difference

Szöveges ítélet

Nagyon nehéz erről az autóról véleményt írni.Én nagyon sokat autózóm és sok autót használok (el)eddig csak európai autóim voltak,VW től Citroenig minden féle igazából egyik se volt rossz,de mindegyik különbözik egymástól kivéve abban ahogy megpróbálják megkívántatni magukat a vásárlóval gondolok itt a ronda motort letakaró csillogó műanyag borítással az űrteknikára utaló általában hárombetűs jelzésekre (EBD-TCS-ASR-ARD) STB.A belső térben használt elegáns puha anyagok tapintása és még sorolhatnám tovább de azt hiszem mindenki megtapasztalja ezeket a mindennapokban.

És akkor jöjjön a Mustang. Képek alapján rendeltem az USA ból előtte soha nem ültem amerikai autóban.Elég sok idő volt a hazahozatal nagyon vártam a megérkezését.De ami késik az sose pontos úgyhogy megjött ..Az első az volt hogy körbejártam az autót nem sérült e a szállítás során,ezt megúszta,Ok van e benne motor ?Van ...itt lepődtem meg először semmi csicsa csak a motor "lötyög" a 160 cm (megmértem) hosszú géptető alatt ,nem igazán szép ,és a villáskulcs is simán lelesik a földre,sehol egy takaró?Se egy HI-TECH re utaló hárombetűs.A csomagtartó is hasonló.Na de belül tuti ámerikai a kényelem,na ez megvan de az anyagok itt is furák sok a műanyag és kicsit olyan érzés mintha tankban ülne az ember.Bármihez érek azt érzem hogy robosztus letörhetetlen,tönkretehetetlen .Fura érzés benne ülni elsőre talán még ijesztő is,nem voltam benne biztos hogy nem bánom meg.A motor beindításánál hasonló volt az érzés az egész kocsi megmozdul itt éreztem a lényegét és ez a legkisebb motor de ez is brutálnak hat.
Menni viszont nagyon jó volt vele egy darabig zavart hogy kicsik az ablakok de igazából a napszemüvegen is kilátok ,a géptető elég magas persze azóta vettem rá egy még magasabb tuning géptetőt az még vagy 4 cm .Evvel igazán vad a megjelenése.
És két év használat után:A belső műanyagok semmit sem változtak a megtett 180000 km alatt és arra sem emlékszem igazán hogy a motoron van e takaró nemigen nyitogatom a géptetőt,a hárombetüsők se tudom mire jók mert igazán ez se fogyaszt többet (sőt kevesebbet mint az 540í)Télen is elmegy a hóba és elég stabil is.Nagyon megszeretettem az elmúlt két évben most már inkább az európai autók foszladozó műanyag borításai és kínlódónak tűnő reklámfogásai borzasztanak mint a kopogó műanyag műszerfal amit igazából nemigen fogdosok csak az autós teszteken láttam mint szempont úgyhogy én is megnézem most már kicsit mosolyogva.Az biztos hogy a tengerentúlon máshogy látják az autógyártás fő szempontjait mint itt ,nekem ez jobban bejön ..
Talán azt volt igazán nehéz megszokni,hogy eléggé megbámulják az autót (velem együtt mert én is megnézem a különleges autókat)és az irigyeknek is van mit beszólni mert nyilván a német vagy japán autó az isten legalábbis szerintük.De akkor én miért nem megyek oda beszólni nekik.Mert nekem volt az is de nem kell többé amíg van lehetőségem ezzel járni.Ma már azt gondolom hogy nagyon nem bántam meg és már nagyon szemezek egy 3.7 V6 Mustangal remélem a regadó nem lesz annyi mint erre volt mire lecserélem.Mert ha kb azonos áron megkapom mint egy középkategóriás ittenit tuti ezt veszem meg.Mert már tudom mit jelent a ...Feel the difference érzem és ez kell ...............Ja de csak automata váltóval mert sportautó ugyan de nagyon amerikai érzést és kényelmet csak az tud adni.

Hibalista

- Kormány összekötő gömbfejek .

Ide hordtam szervizbe

Csak én

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 540 Következő autója? Mustang 3.7 V6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mustang 2004

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)