A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mustang (1979-1993)

Mustang GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kis Amerika!

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt! Gyerekkorom óta amerikai autókról álmodoztam (és teszem ezt a mai napig), de úgy gondoltam nem nagyon fog összejönni. Aztán megláttam a hirdetést! ´79-es Mustang 5.0 V8 szinte ingyen! Muszáj volt megvenni! Azt gondoltam: vagy most, vagy soha nem lesz amcsi autóm! Aznap elmentem megnézni, és lefoglalóztam. Talán nem csoda, voltak hibái, de amikor meghallottam a hangját, tudtam, hogy kell! Másnap megvettem (addigra sikerült pénzt szerezni rá). Hazafelé a Teve utcánál álltam a lámpánál a belső sávban (hol máshol?!), amikor kifogyott a benzin. Azt sem tudtam, hol az elakadásjelző! Lelkesen keresztültoltam a három sávon, fel a padkára. Negyed órán belül hozott a haverom kb. 5 liter benzint, végre beindult a gép és mehettem a kútra! Gondoltam teletankolom, bármibe is kerül: honnan tudhattam volna, hogy csak 40 literes a tank?! Aznap még háromszor állt le ugyanígy (csak tele tankkal), úgy, hogy csak pihenés után indult újra. Aztán meggyógyult, megjártam vele Komáromot (ACCH 2004, oda-vissza 140km) gond nélkül. Imádtam! Gyönyörű hangja volt, főleg miután levettem a (messze nem gyári, inkább volga) hátsó dobot. Sokan nem szeretik az autómata váltót, de mindenki megszerette, aki ebbe beült! Kicsit vacakolt a váltó is, de csak kevés volt az olaj, utána szépen tette a dolgát. Hihetetlen érzés, amikor 70-nél padlógázra visszavált és megindul! Őserő! Az agyonszervózott (állítható) kormányt szokni kell, de nem sokáig! A belső gyönyörű: plüss ülések (nem gyári), fautánzat berakás, kerek műszerek (csak ami kell). A klíma nem nagyon működött, de nem is akartam használni- ilyen autóval az ember letekert ablakkal megy, hogy még jobban hallja a hangját! Kívülről is tűrhető állapotban volt, de lett volna mit csinálni. Végeredményben imádtam! Sosem felejtem el! De ráfért volna egy negyszervíz, és erre sem idő, sem keret nem volt. A téli tárolást sem nagyon tudtam megoldani, annál meg többet érdemel, minthogy kint álljon a hóban! Hát döntöttem, és eladtam! Nem szívesen, de ez volt a jó döntés! Remélhetőleg a következő gazdája többet tud foglalkozni vele!
ui.: a V8-ról nem mondok le. Most egy Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited az álom tárgya! Nem különleges, nem egyedi, de feeling van benne és egyszerűen tetszik (és persze amerikai)!

Hibalista

- -autómata szivató
- - bordásszíj csere
- Ennyi!!! Ez vasból van! Elnyűhetetlen!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 143000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? 80 CC 1.6D Következő autója? Astra GSi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mustang 1979

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)