A sexy csábító
Szöveges ítélet
Az autó 5 éve volt a tulajdonom, már nincs meg! A visszaszerzési projekt folyamatban van:) Tehát az egész úgy kezdődött, úgy 5 éve, hogy 1 hónap alatt rengeteg amerikai autós, autós üldözős filmet megnéztem... Egyre erősödött bennem a vágy, hogy kellene valami 8 hengeres amerikai autó! jól is álltam (20 évesen) , ígyhát felhívtam a szintém megszállott amerikai autós Czirják Csabi barátomat, hogy nem-e tud fejből valami V8-at, és szerencsémre pont volt egy a szürkeállományában. -------> (most egy kicsit beletekertem a mesélésbe) ... megálltunk a ház előtt, bementünk, a tulaj kinyitotta az ajtót, ami van vagy 1.5 méteres:) beleültem, és tudtam hogy ez az enyém lessz! Citromsárga volt, és fekete bőrrel volt behuzva a tető! baszott jól mutatott, annak ellenére, hogy ezt a formát életemben sosem láttam még, de másse nagyon, akinek megmutattam! Illetve addig! 2-2 kocka lámpa , közte jókora rács, olyan jó 60 fokos szögben döntve! természetesen a puding próbája az evés, így rögtön vételi ajánlatot tettem, hogy a bizalmat elnyerjem, viccből, és természetesen hogy pár ingyen kört mehessek vele! Kulcs be, jószokás szerint az egész kulcsot körül ölelő rész elFORDul, indít, és felbuggyant a nagy ötezres... húúúú, a seggemen is felállt a szőr! Automata váltós volt, semmi extrával! a legjobb:) fekete bőr, és aki ismeri, azzal a kibaszottul eltalált 3 küllös bör kormánnyal! Le R-be, tükörből kitolattam, alapjáraton, szigorúan, sőőt, kibluggyogtam, majd le D, és körbe-körbe a településen! Hát eléggé megkapó érzés volt, előttem egy bő motor, a hidrotőkéket hallottam hogy kopognak, de kellett! Kellett mert egyszerűen kurrva kemény volt! Olaj válság utáni verda volt, tehát erősen visszafogott teljesítményekkel büszkélkedhetett! A nyomatékokkal nem volt baj, mert megvolt a 380-400 Nm, és ehhez járó szerény 140-150 lóerő :):):) Dehát ki nem szarja le a 140-150 lóerőt, mikor ott dolgozott előttem egy Őserővel felvértezett Ótvaros, igénytelen koszs nagy dög V8 as motor. 1800 as fordulaton MÁR leadja a nyomaték maximumát, ugyhogy nem kell forgatni, ami azt illeti nem is nagyon lehet, mert 4800-5000 nél nem tud többet! 60-nál 3.ban 800-900 at forgott, állat hangja volt! tipikus cümmögős lomha V8! A kitöltendő adatokhoz én olyan adatokat irtam be, amiket ki lehet hozni az autoból! elkeserítő, hogy a sok hozzá nem értő, pór átlag ember, mennyire hülyének tudott engem nézni, mikor a beszélgetés tárgya lett a kocsim:):):) Nem hitték el hogy 15-14 literből is el lehet vele járni városban!!!!!!!!!!!!!!! Persze az autó, mint ahogy fent is említettem már nincs nálam, a héten veszem vissza 3 év után:) Kicsit rendbe kell szedjem , ahogy hallottam... tehát az autom egy másik mustangal került be svájcbol a 90 es évek eleje/közepe felé! az egy bordo volt, illetve mahagoni szinű! a rendszámjuk is 1 számmal tért el! tehát a mahagoni 7-8 év állás után lett megvéve, elképzelhetik milyen állapotban volt, szétlopva, 8 év hóban, napban, esőben való állás után... ez az auto a saját lábán ment el pestig, 90-100 as tempoval, és 10-11 litert evett!!!!! Úgyhogy nem kell bedőlni a sok kendács hülyének, akiknek fingjuk sincs az autohoz, hogy 20-30 litereket esznek! Illetve de, 20 25 öt ehet, ha szarul van belőve a keverékképzés, illetőleg lámpától-lámpáig gyorsulgatunk:):):) abszolut kényelmes, lájt futóműve van, tehát nem a kanyarstabilitásáról elhiresült verda! baszottul megy, ha kell 1 esbe is visszakurja mikor leléped! komolyabb 2-3 éves kereklámpákat meg BMW ket kergettem le vele a genyóba! ÉS a legrajabb, mikor beállsz a kuthoz, és a kutasnak lövése nincs, hogy mit tankol éppen! Csak nézegetnek bele, méresgetik, tántorognak mellette! csak mikor beindítottam, akkor hallották, hogy nem papa féltveörzött halványsága!:) Hátul igénytelen, de rommá nyűhetetlen merev hidas futómű van, akár a paris-dakar on is elindulhat vele az ember!
2 méter gépház, /70 es ballonos gumik! ennél több nem kell, de kevesebb sem!!! Tökéletes autó, az elnyühetetlenség ott látszott a szemében... Ha hozzám kerül vissza, dédelgető bánásmódban lessz része! azóta felnőttem/kinőttem a hülyeségeimet! Per pillanat egy 93-as 525 tds , és egy 78 as W116 os merci boldog tulajdonosa vagyok! Egyébként a merciről is irtam itéletet, azt hiszem hogy "uristen, mekkora ez" címet adtam neki! olvassátok el...
Mustang forever!!!
Hibalista
- Vízcső eldurrant, illetve a bilincs elengedte
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | marad a merci és a mustang |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |