A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mustang (1979-1993)

Mustang GT 5.0 V8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A sexy csábító

Szöveges ítélet

Az autó 5 éve volt a tulajdonom, már nincs meg! A visszaszerzési projekt folyamatban van:) Tehát az egész úgy kezdődött, úgy 5 éve, hogy 1 hónap alatt rengeteg amerikai autós, autós üldözős filmet megnéztem... Egyre erősödött bennem a vágy, hogy kellene valami 8 hengeres amerikai autó! jól is álltam (20 évesen) , ígyhát felhívtam a szintém megszállott amerikai autós Czirják Csabi barátomat, hogy nem-e tud fejből valami V8-at, és szerencsémre pont volt egy a szürkeállományában. -------> (most egy kicsit beletekertem a mesélésbe) ... megálltunk a ház előtt, bementünk, a tulaj kinyitotta az ajtót, ami van vagy 1.5 méteres:) beleültem, és tudtam hogy ez az enyém lessz! Citromsárga volt, és fekete bőrrel volt behuzva a tető! baszott jól mutatott, annak ellenére, hogy ezt a formát életemben sosem láttam még, de másse nagyon, akinek megmutattam! Illetve addig! 2-2 kocka lámpa , közte jókora rács, olyan jó 60 fokos szögben döntve! természetesen a puding próbája az evés, így rögtön vételi ajánlatot tettem, hogy a bizalmat elnyerjem, viccből, és természetesen hogy pár ingyen kört mehessek vele! Kulcs be, jószokás szerint az egész kulcsot körül ölelő rész elFORDul, indít, és felbuggyant a nagy ötezres... húúúú, a seggemen is felállt a szőr! Automata váltós volt, semmi extrával! a legjobb:) fekete bőr, és aki ismeri, azzal a kibaszottul eltalált 3 küllös bör kormánnyal! Le R-be, tükörből kitolattam, alapjáraton, szigorúan, sőőt, kibluggyogtam, majd le D, és körbe-körbe a településen! Hát eléggé megkapó érzés volt, előttem egy bő motor, a hidrotőkéket hallottam hogy kopognak, de kellett! Kellett mert egyszerűen kurrva kemény volt! Olaj válság utáni verda volt, tehát erősen visszafogott teljesítményekkel büszkélkedhetett! A nyomatékokkal nem volt baj, mert megvolt a 380-400 Nm, és ehhez járó szerény 140-150 lóerő :):):) Dehát ki nem szarja le a 140-150 lóerőt, mikor ott dolgozott előttem egy Őserővel felvértezett Ótvaros, igénytelen koszs nagy dög V8 as motor. 1800 as fordulaton MÁR leadja a nyomaték maximumát, ugyhogy nem kell forgatni, ami azt illeti nem is nagyon lehet, mert 4800-5000 nél nem tud többet! 60-nál 3.ban 800-900 at forgott, állat hangja volt! tipikus cümmögős lomha V8! A kitöltendő adatokhoz én olyan adatokat irtam be, amiket ki lehet hozni az autoból! elkeserítő, hogy a sok hozzá nem értő, pór átlag ember, mennyire hülyének tudott engem nézni, mikor a beszélgetés tárgya lett a kocsim:):):) Nem hitték el hogy 15-14 literből is el lehet vele járni városban!!!!!!!!!!!!!!! Persze az autó, mint ahogy fent is említettem már nincs nálam, a héten veszem vissza 3 év után:) Kicsit rendbe kell szedjem , ahogy hallottam... tehát az autom egy másik mustangal került be svájcbol a 90 es évek eleje/közepe felé! az egy bordo volt, illetve mahagoni szinű! a rendszámjuk is 1 számmal tért el! tehát a mahagoni 7-8 év állás után lett megvéve, elképzelhetik milyen állapotban volt, szétlopva, 8 év hóban, napban, esőben való állás után... ez az auto a saját lábán ment el pestig, 90-100 as tempoval, és 10-11 litert evett!!!!! Úgyhogy nem kell bedőlni a sok kendács hülyének, akiknek fingjuk sincs az autohoz, hogy 20-30 litereket esznek! Illetve de, 20 25 öt ehet, ha szarul van belőve a keverékképzés, illetőleg lámpától-lámpáig gyorsulgatunk:):):) abszolut kényelmes, lájt futóműve van, tehát nem a kanyarstabilitásáról elhiresült verda! baszottul megy, ha kell 1 esbe is visszakurja mikor leléped! komolyabb 2-3 éves kereklámpákat meg BMW ket kergettem le vele a genyóba! ÉS a legrajabb, mikor beállsz a kuthoz, és a kutasnak lövése nincs, hogy mit tankol éppen! Csak nézegetnek bele, méresgetik, tántorognak mellette! csak mikor beindítottam, akkor hallották, hogy nem papa féltveörzött halványsága!:) Hátul igénytelen, de rommá nyűhetetlen merev hidas futómű van, akár a paris-dakar on is elindulhat vele az ember!

2 méter gépház, /70 es ballonos gumik! ennél több nem kell, de kevesebb sem!!! Tökéletes autó, az elnyühetetlenség ott látszott a szemében... Ha hozzám kerül vissza, dédelgető bánásmódban lessz része! azóta felnőttem/kinőttem a hülyeségeimet! Per pillanat egy 93-as 525 tds , és egy 78 as W116 os merci boldog tulajdonosa vagyok! Egyébként a merciről is irtam itéletet, azt hiszem hogy "uristen, mekkora ez" címet adtam neki! olvassátok el...

Mustang forever!!!

Hibalista

- Vízcső eldurrant, illetve a bilincs elengedte

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1979
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Következő autója? marad a merci és a mustang
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mustang 1979

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)