Előszéria?
Szöveges ítélet
Bő egy hónap tapasztalatai: a levegőbeömlők fémes színű keretei visszatükröződnek az oldalablakokon, ugyan ez a jelenség sötétben a műszerfal piros színeivel is. A műszerfal tetején és a kalaptartóban lévő légbeömlők fényes fekete kerete is zavaróan visszatükröződnek a szélvédőn, a hátsó ablakon. A bal első ajtó már kisebb úthibákon is zörög. A jobb első ülés az út hibáit nyikorgással jelzi vissza. A motorháztető autópályán, erősebb oldalszélben a szélvédő előtt kb 1,5 cm-es amplitúdóval lebeg, az első utamon ki kellet szálni, elllenőrizni, hogy vajon nem fog-e leesni. A gyárilag a lemezfelnire szerelt disztárcsákat le kellett venni, mert a pereme feltehetően elérte a gumiabroncsot, és addig mozdítgatott rajta, hogy a szelepeket magával hajtotta, nekem egyet ki is szakított (egy abroncs bánta). A megoldás várat magára, én meg fekete felnikkel közlekedem... A négyajtós modell óriási csomagtere nehezen pakolható a szűk nyiláson keresztül. A hátsó illesztések hagynak kívánnivalót maguk után. Autópályamenetben hangos, kis fordulaton erőtlen (hja ekkora motorral...) Amúgy ezekkel együtt kellemes, kényelmes társ, igaz, magas fogyasztással. Bónusz: a "megbámulási indexe" - jelenleg - nagyon magas! Még egy: a könyöklő már másodszor készül leesni, mivel a csavarjai kioldódnak.
Hibalista
- gumi-szelep
- könyöklő leesik
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |