A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.5i V6 Ghia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Számomra tökéletes

Szöveges ítélet

Szóval, legénykorom legszebb autója. 2007-ben vehettem azt hiszem. Előtte volt mindkét mondeóból 1-2. Kissé lerogyottan, mivel valami ház faláról vakolat hullott le, és betörte a tetőablakot, hátsó szélvédőt, a tetőből egy kacsaúsztató lett. Szemezgettem már vele a használtautón, mert tetszett borzasztóan. Vajszinű plüss belső, V6, Ghia felszereltség (többet is tudott, mit sok Ghia), de nem mertem belevágni, mert lett volna baj vele. Egy szép októberi délelőttön belevágtam. Nyilván hozzájárult az is, hogy elég rendesen másnapos voltam, egy születésnapi buli után, de meglett. A kocsit 1.2mFt-ért megvettem. A javítás kb 400eFt-ba került. De nem volt egyszerű folyamat. A kasznis ahogyan heggesztett, flexelt, nem takart le semmit, így úgy nézett ki a plüssbelső, mint amit sörétespuskával lövöldöztek volna szét. Amikor megláttam sokkot kaptam. Egyébként kicsit koszos volt (még akkor), de lyukas nem. A szélvédősnek másodjára sem sikerült belerakni egyik szélvédőt sem rendesen, mert hol elől, hol hátul ázott be elég rendesen. Ezek végül megoldódtak. Az ülések is. Szerencsémre, és egy mondeo.hu-s klubbtagnak köszönhetően (szerintem inkább a feleségének) 5eFt-ért, azaz 5000 forintért megvehettem tőle egy teljesen komblett ilyen hibátlan belsőt. A nappaliba tárolta a TV mellett, mert ő fekete bőrre cserélte ki. Ezzel megoldódott a probléma. Ezt még lehetne hosszabban ecsetelni, de ennyi elég.
Elindult a kocsi... Csodálatos, erős, szép, halk, mennyei. Következő tavasszal sikerítettem rá 18"-as gyári felniket, szar gumikkal. De legalább vehettem rá amilyet én akartam. GoodYear Excellence 225/40R18. Asszimetrikus mintás, csendes, halk, nem olyan, mint a V mintások. Nem volt olcsó, de futotta. Sikerítettem rá egy komplett Titanium-X-es lökhárítókat, hűtőrűcsot, stb. Az mégjobban megdobta.
A fogyasztás: sokmindent lehet róla mondani, de én tapasztaltam. Budapesten, ha nem volt nagy dugó, és lehetett haladni, akkor 10 literből kijöttem. Ez óvatosan váltva. Nyomaték volt benne "bőven", már alapjáraton 190Nm-t írt, a csúcs meg 220Nm. Szóval eléggé egyenesnek mondható. 2000-es fordulatig nem kell forgatni, bőven el lehet váltani hamarabb is. Egyszer autópályán megnéztem 130 tempomat, akkor 8.8 literre jött ki. Országúton az esetek 80%-ában 90 tempomattal jártam, ott 6,5-7 liter a fogyasztás (2000-es a forulat). Azért tud ez extrém adatokat is produkálni. Autópályán csak 200 fölött hajtva(210-220) 26 liter. :) Van egy kis trükkje a motornak. Kb 3500-4000-es fordulat környékén, nem vagyok benne biztos, hogy vagy szívócsövet vált, vagy mellé nyitja a másikat is, de onnan megindul mint az orrvérzés. Mint a turbós kocsikon, amikor felépül a nyomás rendesen. Országúton, ha nagyon akartam előzni, akkor 70-80-ről 3-ba repült, mindent meg lehetett előzni. Találkozókon hasonlítottuk a TDCi-vel. Adott fokozatba azok jobban mentek, de ha ezt 1-gyel visszaraktak, akkor onnan meg elment. Ha nagyon akarunk menni, pörgetni kell.
Futóműve kellően feszes, mondjuk a gumik miatt is. Aránylag csendes az utastér, ülésfűtés, első szélvédő fűtés zseniális.
Nagyon szerettem ezt a kocsi, a lányok is. :) Míg megvolt, garázst béreltem neki mindenhol. Soha nem hagyott ott, nem volt sose baja. Olajcsere max 15e km-enként Mobile1-el. Tényleg semmi nem romlott el benne. Egyszer sem fényképeztek le vele, pedig néha mentem. Kivéve az utolsó útján, mikor vittem az új gazdinak. Nagyon visszasírom, de az értékéből rohamosan vesztett, másra kellett a pénz. De örülk neki, hogy a házasság előtti éveimet egy ilyen szép kocsival tölthettem.

Hibalista

- szeleprugó törés, 800Ft volt a rugó, de 20eFt lett 2 szelepfedél tömítéssel, munkadíjjal

Ide hordtam szervizbe

olajcserék otthon

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Mondeo II. Következő autója? Ford Escort kombi csettegő
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)