A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 TDCI Trend Turnier 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

300.000 km-en túl is van élet :)

Szöveges ítélet

Az autót 2006 szeptemberében vettük. Gyarapodott a család,és a régi Fiat Bravaba már nem fértünk volna el. A Mondeo nagyon megtetszett nekünk egy próbaút során,és csak ilyet kerestünk utána. A szerencsés darab egy banki visszavett darab volt. Az órájában 101ezer km volt,de a motortérben találtunk egy 2 hónappal ezelőtti olajcserés matricát, 160 ezer km-rel. A kocsit Németországban használták,onnan hozták be. A kocsi belseje,mint minden visszavett kocsinak,el volt hanyagolva,de motorikus teljesen rendben volt. Motorikusan azóta sincs vele semmi gond,a porlasztócsúcsokat még nem kellett cserélni,pedig olvasom sok helyen,hogy másoknál 150-170 ezer környékén már esedékes a művelet. Az autó 5 sebességes,sajnos,de azért így sem lehet a fogyasztására panasz. Normális vezetési stílus mellett megelégszik 6,5-7 literrel,ez függ a klíma használatától,és hogy az embernek mennyire kell sietni. Mert azt lehet vele...Nem vezettem még ilyen stabil kocsit...Ha csak nem édesapám 5 ajtósát. Mivel ez kombi,kicsit a súlypontja magasabban van,így kanyarokban kicsit instabilabb.
A kocsi belül nagyon nagy és kényelmes,a csomagtartóba meg szinte minden elfér: hűtő,szekrény,bármi.
Mivel ez a kocsi még facelift előtti verzió,van 1-2 szériahibája. Ilyen a rozsdásodás, a turbócső szakadása(gyenge az anyaga). Az EGR-szelepet érdemes ledugózni,mert egy idő után kormozni kezd az autó,és ezt az EGR-okozza.Nesze neked környezetvédelem. Az EGR-szelep elvileg a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,ám ha nem működik megfelelően inkább csak árt,ezért érdemes a még EURO 3as motorokat ledugózni.
Most a kocsit én használom,Pécsre járkálok vele,apának meg ott van az új,szebb, jobb(?) Mondeo :)

Hibalista

- kettős tömegű lendkerek és kuplung csere 240-250 ezer km körül - EGR-utáni turbócső repedés,2 alkalommal - az ajtó alja és a küszöb rozsdásodik - kormányszerkezet lógása-> csere - szokásos kopó alkatrészek(futómű,féktárcsa,fékbetét) - termosztátok cseréje (főköri és olajköri is) -

Ide hordtam szervizbe

Ford Tóth Kaposvár

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 175000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Brava Következő autója? focus, mondeo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)