A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (1993-2000)

Mondeo ST200 

Az ítélet értékelése
4,8(5 db)

Akivel mindig szép az eSTém :)

Szöveges ítélet

Ford Mondeo ST200
A Ford 1999 ben jelentette meg az mk2 Mondeo csúcsváltozatát az ST200-t, a 2,5 V6 motort 205 lóerőre növelték , megerősítették a futóművet (ST lengéscsillapító,ST ültetőrugó, stb),egyedi ST200 első/hátsó lökhárító,küszöb, és szárny, Recaro sport ülések, ST 17" felni

Az előző Mondeom egy mk1 1,8 benzines volt , nagyon szerettem , de egy idő után szerettem volna picit sportosabb kocsit sokáig a Ford Cougarokat nézegettem ,de nem találtam fekete V6 ost manuális váltóval
aztán megpillantottam egy racing blue ST200-t és rögtön beleszerettem :)
nagyon megfogott az ST spoiler , ami szerencsére nem egy ronda hókotró, vagy igénytelen japán stílusú vmi amivel tele vannak az utcák, de nagyon formás és stílusos , nagyon megdobja a kocsit egy sima mk2 képest !
a felniről is hasonló a véleményem , ennél jobb felnit elképzelni sem tudnék rajta! a belseje nagyon igényes, nagyon jó oldal tartású Recaro ülések, ST váltógomb, carbon hatású műszerfal
A motor nagyon erős, nyomatékos, elég nagy meglepetéseket tud okozni ..
az autó tulajdonosok nem ismerik a típust és csak néznek hogy előzhetem meg őket, 3500 körül nyit a második torok így akkor rendesen megindul egészen 6500 fordulatig, ekkor adja le a maximális lóerőt, 0-100 7,7 másodperc
futómű egy álom, csak sajnos nagyon kevés az olyan út szakasz ahol kiélvezhető, kátyús ,nyomvályús úton lassan szoktam közlekedni, de ezzel mindenki számol sport futóműnél és peres guminál :D
a színét imádom ,mai napig többen megnézik a kocsit, nem egy átlagos Mondeo, volt hogy horvátorszában megálltunk pihenni egy benzinkúton , előttünk magyar rendszámos bmw, látom jönnek felénk :"ez tényleg egy ST200-as? megnézhetjük??csinálhatunk fényképet ??" eléggé meglepődtem ,de nagyon jó érzés volt :)
Gumik 225/45 R17 Goodyear F1 Eagle - szerintem a legjobb gumi ebben a méretben, IMÁDOM
téli Goodyear Ultragrip 7 U+ R15 - vízes , latyakos időben brutális, de hóban is nagyon jó
mivel mindkét gumi V alakú ezért elég hangosak, kb mint egy busz, de ezt igyekszem a motorral elnyomni ..

Nem egy átlagos autó, de akár napi használatra is ajánlott, legkevesebb fogyasztás vegyesben 8,5 liter, elég sok lemondással is jár - pl horvátországi utazásoknál 9 literes pálya fogyasztás 1600+ km nél azért van különbség az 5 literhez képest , de aki ilyet vesz ezekkel tisztában van , alkatrész dupla áron, , Én igazából élmény autónak használom imádok vele utazni, imádom a V6 hangot és amikor megindul..


Amióta nálam van elég sok dolog cserélve lett
2009.feb
hátsó gyárifék betét+tárcsa

ekkor felrobbant az akksim :
2009. márc
akksi
fesszültségszabályzó

sajnos nem oldotta meg a problémát a fesszabályzó csere, 3e fordulat felett villogott a lámpa/műszerfal
2009. márc
generátortekercselés
zöldkártya

2009.máj
motorolajcsere+szűrő Ford 5W30
gyertya+kábel -ST Motorcraft gyertya + gyári kábel szett, elég brutál ára van a gyári kábel szettnek..
pollenszűrő
benzinszűrő gyári
levegőszűrő gyári
gumikéder 3 ajtónál cserélve, sajnos a balelső törötten érkezett, azóta sem cseréltem , most már 7-8e ,akkor még csak 4 e volt dbja..

2010.ápr 294e Ft
váltótartó gumibak gyári
féltengely szimering gyári , váltófolyadék picit szivárgott így szimering majd folyadék csere
Mivel ST hez nem gyártanak külön gombfejet lengőkarra így csak egybe kapható, 40e dbja!! nagyautó által németországból rendelve
bal,jobb első lengőkar csere gyári
olajcsere+szűrő Mobil1 5W30
levegőszűrő
fékfolyadék csere
szervőcső csere,szervóolaj csere - szervócső picit repedt volt
bal első függőleges stabrúd csere - nem gyári - japan(utángyártottÖ változatra
bal,jobb hátsó lengéscsillapítócsere - ST lengéscsillapító 30e /db angliából (nagyautó )
első,hátsó stab szilent csere gyári
futóműbeállítás
+Műszaki vizsga
ekkor végre elkészült a futómű, brutális Smiley

2010.okt
hűtőfolyadék csere - 10 évesen

Sajnos a lámpák újra elkezdtek villogni ,így muszáj volt vmit kezdeni a generátorral , pont volt Viknél akció, gyári felújítottra
2011.febr
új generátor
jobb első kerékcsapágy csere - sajnos elkezdtek szólni a csapágyak , elől és hátul is, mind2 cserélve gyárira
jobb hátsókerékcsapágy(kerékaggyal) csere
jobb kormányösszekőtő gömbfej csere gyári
fütomuállítás

2011.május
olajcsere+légszuro Castrol 5W30

2012. műszaki + olajcsere castrol 5W30



2012 április k&n 10e betét - mivel direktszűrőt nem szerettem volna így K&N betétszűrőre esett a választás

2012 július klíma feltöltés+ tisztítás,javítás (klíma hűtő foltozás)
sajnos nem igazán hűtőtt a klímám, feltöltés után sem volt teljesen okés, átnéztük, hűtőn találtunk egy kis foltot, befoltoztuk, majd újratöltés, azóta jól működik

2013 május
olaj 5W30 Mobil1+szűrő

2014 április
olajcsere 5W30 Castrol
benzinszűrő gyári
pollenszűrő
hátsó távtartó szilent bal/jobb - csavar kettészakadt :S
fékbetét elől - gyári
műszaki

2014 május
ezután lemerült az akksim
új akksi Motorcraft

összesen olyan 1 millió pár ezer..

Hibalista

- Generátor,először fesszabályzó csere,majd tekercselés, elég sok mk2 V6 küzd ezzel a gonddal(villog a lámpa),végül egy felújított gyári oldotta meg a problémát - Futómű: régi tulajnak és a magyar utaknak hála elég sok minden cserélve lett:lengőkarok elől,hátsó gátlók,szilentek,csapágyak,stb.. - Klíma:kilyukadt a klíma hűtőm,befoltozva majd feltöltve újra jól működik - ezeken kívül a fent említett kopó dolgok -

Ide hordtam szervizbe

VIK - hivatalosan is a legjobb Ford szerelő Magyarországon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mondeo 1.8 16v Következő autója? megtartom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 1993

További ítéletek (293 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)