Dögös egyterű...
Szöveges ítélet
Szóval sokáig hezitáltam rajta, hogy egy Mitsubishi Grandist vagy az új Galaxy-te vegyem, midenképpen 7 szeményes autót akartam a családi-baráti nyaralások gyakorisága és nagy számú résztvevője miatt.Nem tudtam dönteni már majdnem beugrottam a Grandisba / ami véleményem szerint nagyon jó minőségü és kidolgozású járgány / de a belső kialakitása kicsit japános ...és akkor a sógorom hozott egy katalógust az új Galaxy-ról és az internetre is rá vagy két napra felkerült egy 14 hónapos Ghia felszereltségű autó néhány extrával felszerelve Kiskunfélegyházán, Gyorsan egyeztettem leszaladtam megnézni- hát mit mondjak szerelem volt első látásra új pózolt a kicsike....Alkudozás kézbecsapás, családnak bemutatni.. megvettem.
Most már legyűrtem vele kb 5000 km-ert másfél hónap alatt még tart a szerelem együtt turbékolunk, aki látja mivel nem sok szaladgál belőle nagyon megnézi-ne feledjük el ,hogy a kis öccse az S-max a 2007 -év autója lett- gyakorlatilag egyformák csak a Galaxy gyárilag hét személyes mig az S-max csak opciósan választható.
Vezetni nagyon könnyű mivel az ember fenn ül a bakon és jól belátja az utat, az autót hosszú útra tervezték- kényelem mint egy felső kategoriás autóban- parkolást meg kell szokni parkoló radarok nélkül nem szabad venni.
Fogyasztása kiváló igaz a prémium dieselekből ami ugye 310-320 ft/ liter mozog a motor nagyon dinamikus minden sebesség fokozatban remekül húz.
Jól pakolható, tágas, egyenlőre nem merült fel hibája.
Mivel ez az első dizel autóm konzultátam néhány régebbi dizelessel.
1. a 20.000 oljacsere intervallum sok javasolnak elvégeztetni 10.000.ként ezt a motor meghálálja.
2. Noném kúton tankolni tilos!
3. Hidegen nem szabad hajtani!
4. Nagy tartós hajsza után hűteni kell a turbót.
Ami nem tetszett lassan melegszik-de mint megtudtam, hogy ez dizel jellemző - mert hasznositanak minden hulladék hőt.
Tükrőzödnek éjjel a műszerek a külső visszapillantó tükörben.
Ahogy a márkatárs korábban megírta tényleg nincs sok tároló rekesz a vezető körül.
Összefoglalva egy modern vonalvezetésü tágas egyterű korszerű autó.
Hibalista
- Még semmi... remélem nem lesz sok problémám
Ide hordtam szervizbe
Megvásárláskor átnézettem a Kecskeméti Hoványnál,azt
csináltattam egy zöld kártyát az átvétel- vétel után, a szerviz egy multihoz hasonlit körülményes és drága, ha nincs ismerösod akkor ne menj.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Autonett,ide hordtam a korábbi automat is korrekt hozzáállás munkafelvevő régi ismerös, a nemzetközi rendszerben / mivel az autó külföldi bemutató autó volt / sec perc alatt lehúzta az autó történetét igazolta meglévö garanciáját-ezt a Hoványnál nem tudták mivel " nem nálunk lett üzembe helyezve ezért nincs a gépben nem tudjuk megnézni"-az internet világában muhaha...
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mondeo kombi | Következő autója? | Barkas |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |