A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fusion (2002-2012)

Fusion Fresh, 1.4 benzines, 80LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyszerű, praktikus, szerethető

Szöveges ítélet

2009. október 31. (az első értékelés, 2000 km):
---------------------------------------------

Néhány hónapja vettük az autót, ráadásul főleg a feleségem használja, így az értékelés csak az első benyomásaimat tartalmazza. Korábbi autóim egy Renault Megane (lásd http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=26087) és egy Ford Focus volt (lásd http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=33971), illetve az utóbbi még megvan, azaz ez egy második autó, bár úgy vettük, hogy szükség esetén "beugorhasson" elsőnek is.

Apropó érdekes lehet a vásárlás története, a Fusion egy Nissan Note-ot és egy Honda Jazz-t előzött meg a kiválasztás során, erről részletesen írok itt:

http://jozsefbiro.blog.hu/2009/09/19/and_the_winner_is_16

És akkor jöjjenek a tapasztalatok:

= A motor: az 1.4-es motorral (80 LE) a mi céljainknak és a feleségem vezetési stílusának tökéletesen megfelel, de bizony nem túl combos darab, nem lehet vele nagyon ugrálni (persze nem is akarunk). A hegymenenet a budai lankákon azért nagyjából bírja, illetve a Mátrában is teszteltük...

- A fogyasztás: eddig valahol 9-10 liter között, főleg városi üzemben, budai dombokkal, ami nem kevés, még akkor se, ha nyáron légkondival értendő. De megszoktam, a Fordok nem túl gazdaságosak, ez van.

= Nyilván megszokás kérdése, a korábbi autóimhoz képest kicsit gyenge a fék, jól bele kell taposni, hogy fogjon.

= A váltó egyelőre jól szuperál, minden sebességet rendesen bevesz, nem jött elő a mások által emlegetett, "nyomjuk le tövig a kuplungot, akkor jó lesz, mert egyébként nem" hiba, de nem leszek majd meglepve, amikor majd
megjelenik, a Focussal ugyanez van.

+ A csomagtér: 337 liter, ebbe szépen belefértek nyáron a négyünk csomagjai egy egyhetes útra, azaz akár első autónak is megteszi a mai válságos időkben (már ha valaki nem mer használtat venni).

= A belső tér olyan, amilyen: nem nyerne díjat formatervezési versenyeken.
Viszont pozitívumként említhető a viszonylag puha műanyagborítás a műszerfalon, a szövetkárpit az ajtón és a bőrborítás a kormányon.

= Van elektromos ablakemelő az első ablakokra, mindkét irányba folyamatosan nyomni kell, hogy mozogjon az ablak.

- A légkondi kapcsolójának led-je nem látható a vezetőülésből, fölé kell hajolni, ez ugye nem túl praktikus vezetés közben. Elég csúnya ergonómiai baki, egyébként a Focusnál ugyanez volt. Viszont az pont fordítva van, hogy a Focus amúgy emlékezik a légkondi állapotára, ha be volt kapcsolva, amikor leállítottam a motort, akkor automatikusan újra bekapcsolja, amikor újra indítom a motort. A Fusion viszont elfelejti, mindig kikapcsolt állapotból indul.

- Az ülés nem túl kényelmes. Azzal nincs bajom, hogy magas, viszont rövid az ülőlap és néha nehezen tudom eltalálni a számomra kényelmes pozíciót. Lehet, hogy meg fogom szokni, egyelőre ez rossz pont.

- A fékpedál és az oldalfal között van egy szűkület, ahová eleinte mindig beakadt a lábam. Most már kezdem ösztönösen úgy emelni, hogy ezt elkerüljem, de mindenképp komoly ergonómiai bakinak tartom.

Ahogy az elmondottakból kiderül, nem hibátlan autóról van szó. Viszont a mi követelményeinknek tökéletesen megfelel, a hiányosságokat pedig kompenzálja a tudat, hogy olcsón jutottunk hozzá. Ha megbízható lesz, akkor szeretni fogjuk.

Hibalista

- Egyelőre semmi.

Ide hordtam szervizbe

Egyelőre sehova.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Focus Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fusion 2002 (2002)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)