A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2011)

Focus 1.6 TDCI 95 LE, Trend Kombi Black 

Az ítélet értékelése
3,7(7 db)

Keveréke a németes precizitásnak és a franciás nemtörődömségnek

Szöveges ítélet

Használtan vettem, külföldi (FR) importból, 57k km-el, amely érték hosszas kételkedésemre mégis valósnak bizonyult egy 130 pontos ellenőrzés alapján. (A gépjármű még most is új hatású kívül-belül, pedig a 4. évét tapossa.)

Menetteljesítmény: 1,6 diesel-> mit várjunk tőle? Volt a nyáron nálam 5 napig egy AMG 63 ML, na az erős volt:D A tréfát félretéve, a 95LE pont arra elég, amit egy családi autózásnál elvár az ember. Igazából autópályán érzi jól magát, 140-150-es tempóban is szépen duruzsol: tempomat be, láb hátra, és lehet beszélgetni a rezzenéstelen kaszniban. Városban: mint majd minden diesel, ez is kissé darabos 1-2ben. Mintha elhagyván a 20km/h-t 21-nél rögvest kapcsolni kell a 2-t, de a 2. elhal 19km/h-nál. (Ültem Insigniában is, és uezt csinálja.)
A motorhang is a "jóféléből" való; BMW-nél hangosabb de Opel dieselnél 20-30%-kal halkabb.
Kormányozhatóság: A legendás Focus futómű már nem érezhető ebben a modellben, nem úgy az elődjében (2001. 5 ajtós hatchback 1.4 zetec), amivel sokszor a hajtűkanyarokat is csúszás nélkül vettem be, kétszer olyan gyorsan, mint egy Golf valaha is tudná... de tudom, ez kombi, ami ráadásul jó sokat hízott az évek és generációk alatt.

Beltér: 4év és majd 70k km után is újszerű (ismerősök ha beültek, első kérdésük: ez új autó?) A bőrkormány is pórusos maradt; ülések teljesen gyári állapotúak/illatúak.
Viszont akad pár bosszantó negatívum:
- a hangszórók rezgéscsillapítása zéró, tehát minimál basszuson is rezeg az egész ajtó, mint pauszpapír a vonatablakban. (Listaáron 4,8millióért ez vicc)
- a műszerfal jobb első része is rezeg ha hideg a motor (minimáltechnósok előnyben)
- váltó melletti tárolólukba mit lehet tenni? :D (még egy kinderfigura matricaszeme is kiesik gyorsításnál)
- fejtámla nem buktatható
- kesztyűtartó feleslegesen vesz el teret a lábtól + bármit is tegyünk bele, az előre fog csúszni gyorsításnál, szóval simán daiquirit csinál egy banánból és fél üveg rumból egy Népliget-Deák távon.
- a helykínálat kategóriájához képest szűkös, 187cm-es szálfaként beülve, mögöttem csak a 10 éves kisfiam fér el. (cserébe a csomagtér megfelelő, és jó belmagasságú)


Külső: a fényezés (fekete metál) nagyon németesen tartós, viszont a lemezfelni ásatásokon talált fémeszközöket megszégyenítően rozsdásodik.
Design: nekem kifejezetten tetszik a fenyegető, WRC-re hajazó orr, de a kombi farán még lehetett volna gondolkodni (Insignia, 159, Mazda 6 féleség kicsiben jól állna neki)

Szerviz: mivel nagyon kis távokra használom, ezért azt ajánlotta a szerviz, hogy cseréljek olajat (Castrol Edge) 7-8k km-enként, és pucoljam ki a részecskeszűrőt havi egy autópályázással. Így is teszek, és remélem nem lesz nagy gond sokáig, mert úgy tudom, hogy ennek az 5 literes fogyasztásnak az átka a bonyolultság, ami masszív költségekkel jár, ha elfárad benne "valami".

Összegzés: használtan (3 évesen) nagyon megérte az árát (-50%), de újonnan biztos nincs rendben az ár/érték arány.. mondjuk melyik új autó ér annyit, amennyit az árcédulája mutat?

Hibalista

- Semmi nem romlott el eddig, kizárólag a szokásos szervizelendőkre vittem: fékbetét, olajszűrő, olaj, levegőszűrő.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 57000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Focus 1.4 Következő autója? v40
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2011 (2011)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)