A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (1998-2004)

Focus 1,8 TDCi 

Az ítélet értékelése
1,8(5 db)

Húú vazze!

Szöveges ítélet

Az autó olaszbol lett behozva egy nagyon hosszú keresgélés végén, mikor márt anyira nem találtam semmit, hogy majdnem vettem egy SX4-et. Az sem rossz, csak nem megy.
Ellenben ez. A gyári 101 lóerejét, és 240Nm-ét optimalizálásnak nevezett mittomén mivel(nem chip tuning) keréken mérve 118,6/278-ra tornászták fel a német Atu berhelői, akik mellékesen Török vendégmunkások voltak. Ami nagyon izgi, hogy a fogyasztás maradt,de a fordolatszám mérőn egy csíkkal (250) lentebbről húz, és picit tovább is marad meg az energia áramlásának folytonossága. 3000-es fordulathoz 150Km/h tartozik, szerintem halál felesleges egy erős motorhoz a 6 gang. Kafa 5-ös kell, és spórolunk egy váltást, meg egy csomót a kinyomócsapágyon. Ami a csúcs volt, az Wismartól Drezdáig 430Km 2 óra 40 perc alatt 7,2-es átlagfogyival. Az meg ugye több mint 170-es átlag. Igaz ugyan, hogy nem volt agyonrakva, meg se dugó se forgalom se útépítés Sevarnadze, ja meg végig padlógáz no megállás, de akkor is tiszteletet parancsol.
Nade városban. 8litert simán, és 1000-es fordulat kőrnyékén akármalyik fokozatban képes lefulladni. 120 alatt abszolút nem érezni a sebességet, ezért kínosan kell ügyelni a sebességünkre. Az hogy nem jó a fűtés+a klíma farokság. Amikben én ültem azokban tök jó. Mind a kettőben. Bár aut. klímásokra ez állítólag nem igaz.
Hosszú távon eléggé félek a szervízköltségektől, főleg a TDCi körül, de reménykedek a Focusi megbízhatóságban.
Összefoglalva igazából országútra, és autópájára való masina. ha van néhány városi menet is közte, az drasztikus fogyasztásnövelő. Bár ez talán igaz minden diesel kategóriatársára. Amúgy kényelmestágastakarékosdinamikus.

Hibalista

- Egyszer belecsóztam a hátulját, mert farok módon nem figyeltem. Magától még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Autókar Bt. Komló. Igazán kitakaríthatták volna a hátsó szélvédő maradványait az ajtóból. Ez a különbség a szép, és az igényes munka közt. Szép festés, jól rögzített kárpitok, alattuk csörgő szilánkokkal. Ja, ha nem ijen ´úú´a drágák, akkor lehet, hogy elnéztem volna.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója? Most nincs miből kigondolni
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 1998 (2003 - 2004)

További ítéletek (440 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)