Húú vazze!
Szöveges ítélet
Az autó olaszbol lett behozva egy nagyon hosszú keresgélés végén, mikor márt anyira nem találtam semmit, hogy majdnem vettem egy SX4-et. Az sem rossz, csak nem megy.
Ellenben ez. A gyári 101 lóerejét, és 240Nm-ét optimalizálásnak nevezett mittomén mivel(nem chip tuning) keréken mérve 118,6/278-ra tornászták fel a német Atu berhelői, akik mellékesen Török vendégmunkások voltak. Ami nagyon izgi, hogy a fogyasztás maradt,de a fordolatszám mérőn egy csíkkal (250) lentebbről húz, és picit tovább is marad meg az energia áramlásának folytonossága. 3000-es fordulathoz 150Km/h tartozik, szerintem halál felesleges egy erős motorhoz a 6 gang. Kafa 5-ös kell, és spórolunk egy váltást, meg egy csomót a kinyomócsapágyon. Ami a csúcs volt, az Wismartól Drezdáig 430Km 2 óra 40 perc alatt 7,2-es átlagfogyival. Az meg ugye több mint 170-es átlag. Igaz ugyan, hogy nem volt agyonrakva, meg se dugó se forgalom se útépítés Sevarnadze, ja meg végig padlógáz no megállás, de akkor is tiszteletet parancsol.
Nade városban. 8litert simán, és 1000-es fordulat kőrnyékén akármalyik fokozatban képes lefulladni. 120 alatt abszolút nem érezni a sebességet, ezért kínosan kell ügyelni a sebességünkre. Az hogy nem jó a fűtés+a klíma farokság. Amikben én ültem azokban tök jó. Mind a kettőben. Bár aut. klímásokra ez állítólag nem igaz.
Hosszú távon eléggé félek a szervízköltségektől, főleg a TDCi körül, de reménykedek a Focusi megbízhatóságban.
Összefoglalva igazából országútra, és autópájára való masina. ha van néhány városi menet is közte, az drasztikus fogyasztásnövelő. Bár ez talán igaz minden diesel kategóriatársára. Amúgy kényelmestágastakarékosdinamikus.
Hibalista
- Egyszer belecsóztam a hátulját, mert farok módon nem figyeltem. Magától még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Autókar Bt. Komló. Igazán kitakaríthatták volna a hátsó szélvédő maradványait az ajtóból. Ez a különbség a szép, és az igényes munka közt. Szép festés, jól rögzített kárpitok, alattuk csörgő szilánkokkal. Ja, ha nem ijen ´úú´a drágák, akkor lehet, hogy elnéztem volna.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Most nincs miből kigondolni |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |